Avatar uživatele
W0jta

vlastním favorita,mám neustále problemy s vybijenim,altik funguje,když odpojím + změřím odběr 80 mA.To je asi moc že?

vybíjení baterie favoritu

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? hanulka11 před 4734 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
commando

Dělá to poslední dobou nebo furt? Jestli máte ručičkové hodiny v palubní desce (místo otáčkoměru) tak to může být tím.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

A co AKU jak je starý ? Nabijte ho, odpojte a nechte stát týden. Potom ho znovu připojte. Uvidíte jestli bude nabitý ?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Ještě jde o to, jak často a daleko jezdíte. 80 mA vybije akumulátor o 20 Ah za 250 hodin, zjednodušeně za nějakých deset dní nemusíte v zimě nastartovat. Nejdřív si změřte kapacitu akumulátoru. Nabijte ho a pak vybijte třeba žárovkou. Druhou cestou je zjištění, kudy utíká těch 80 mA. Změřte zapnutý alarm, centrál, immobilizér, hodiny a radio. Je to poměrně dost, se zapnutým alarmem by neměl být odběr větší, než nějakých 40 mA.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
commando

Jo a zkoušel si připojit SAMOTNÝ kabel co vede z alternátoru, k + pólu baterie nebo jenom celý svazek s akusvorkou (startér + altik + přívod k pojistkám) k + pólu baterie?

před 4734 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
W0jta

nemám hodiny, mám tam klasicky otačkoměr

před 4734 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
commando

A co autorádio? Není to nějaký moderní co má funkci DEMO? Ale zase to by na dispjeji asi něco blikalo.

před 4734 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
W0jta

to auto stalo 3 roky já ho ted dostal a potýkám se s tímto probleme. autoradio tam nemám, světla v interieru nebo v kufru nesvití, fungují jedině střešní hodiny, ale to není možné aby mi za tyden vybili baterku. jinak alternátor funguje jak má, ale jak říkám, po odpojení + pólu naměřím 88 ma. když odpojím od kladneho polu baterie kabel co jde k alternátoru, naměřím na něm odběr 30 mA. Cože je podle mě taky blbost když mám baterii odpojenou.

před 4734 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
commando

Ty digitální hodiny mají odbšr 2 mA, to je nic.
Hele zkus připojit kabel k baterii přes ampérmetr (mA) a vytahuj postupně všechny pojistky. Když nějakou z nich vytáhneš a proud klesne k nule, chyba je v tomto obvodu. Máš k autu návod? Tam je popis pojistkového panelu, a je tam vypsáno které obvody jistí příslušná pojistka.Takhle bych to hledal já.

před 4734 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
W0jta

díky, navod nemám ale jednou sem to našel na netu která pojistka k čemu patří. Zítra to zkusím a dám vědět.

před 4734 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
commando

Ještě mě napadlo, A ty digit. hodiny svítí nebo ne? Musí svítit jen když je zapnutý zapalování – klíček. Jestli jsou blbě zapojený a svítí neustále tak mají odběr asi 35 –37 mA.

před 4734 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
W0jta

ty hodiny se rosviti jen se zapalováním, to je v pohodě.

před 4734 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
W0jta

Tak jsem na to asi přišel. V autě byl nefunkční centrál. Odpojil jsem ho, měřím celkový proud na baterii, nyní se hodnota pohybuje cca 3,5 mA (něco berou hodiny). Problém ve vybíjení je nejspíš v alternátoru. Je možné, že někdy funguje jak má a někdy ne? dneska sem naměřil na baterii při vypnutém motoru 12,5V. po nastartování zapnutí světel, ventilátoru a stěraču klesla hodnota na 11,5V. Stalo se mi že sem nabil baterii a jel v kuse 150km, a jak jsem dojel do cile, světla svítili jak bludičky, totálně vyštaveno. Todle může mít za následek jedině nefunkční alternátor že?

před 4733 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
commando

Změř voltmetrem napětí při nastartovaném motoru a zvýšených otáčkách. Mělo my být asi 14V, bude-li nižší, je chyba v alternátoru (regulátor, uhlíky, diody..).

před 4733 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
commando

hele, a co kontrolka nabíjení – svítí při zapnutém klíčku zapalování a chcíplým motoru? A zhasne při nastartování a zvýšení otáček?

před 4733 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
commando

hele, a co kontrolka nabíjení – svítí při zapnutém klíčku zapalování a chcíplým motoru? A zhasne při nastartování a zvýšení otáček?

před 4733 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek