Doplňuji:
Aha, no nám učitelka často říká, že učivo, které se učíme
v 9. třídě se ona musela naučit v 5. třídě, nebo, že dříve byli
děcka více ,,aktivnější" něměli počítače ani nic takového, a když
nevěděli ukol, tak si museli jít do knihovny vyhledat informace nebo tak, a
dnes máme přístup k internetu, ale nikdo to v rámci školy nevyužije.
Nebo, že dnes musí učitelé žáky přemlouvat aby se učili a dříve si to
žáci hlídali sami a takhle…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3662 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ani ne… Obecně si to nemyslím.
Spíše některé školy více starají o školné, než o kvalitu výuky.
😉
Doplňuji:
No jo…
Takové řeči nesmíš brát zase úplně vážně (ve středověku se všichni
žáci učili latinsky)… Tím nechci snižovat vážnost učitelů, ale někdy
je prostě potřeba je vnímat s rezervou. O tempora, o mores…
😉
Naopak – já v současném systému kladně hodnotím to, že studenti se
učí spíše informace hledat a vyhodnocovat, namísto toho, aby se je učili
zpaměti.
Ale – samozřejmě, se to týká jen těch inteligentnějších studentů,
hlupáci zůstanou hlupáky, to bylo taky vždycky…
Upravil/a: gecco
0 Nominace Nahlásit |
Paní učitelka má pravdu:
Co bylo dříve nutné znát k maturitě, stačí dnes ± na bakaláře.
To se týká všeobecně vzdělávacích předmětů a cizích jazyků.
V technických oborech je podle mne úroveň naopak vyšší.
Vyhledávání v knihovnách mělo něco do sebe.
Pokud žák/student musel pro získání informací něco udělat, více si jich
vážil.
Dnes, když se dá vše zkopírovat z internetu, řada žáků/studentů
nedělá nic …
0 Nominace Nahlásit |
Hano, tvoje učitelka ani moc nepřehání. Skutečně dnes školy bojují o každého žáka jako lvi. Dokonce bych řekl, že žák lump, co se neučí, prudí má dnes pro ředitele větší cenu než profesor, co ho učí. O drzosti některých žáků nemluvě. Za to, co dnes dokáže žák říct učiteli před celou třídou … To, kdybych udělal já jako študák a otec se do domákl, tam by mně doma roztrhl hubu jako galoši. Největší problém je dnes matematika a všechno, co se kolem ní točí. Samozřejmě existují i dobří žáci, ale když jich je ve třídě tak pět, šest ze třiceti, je to klika. Nechci se příliš rozepisovat, i když bych mohl psát dlouho, dlouho. Hádej proč?
0 Nominace Nahlásit |
Ale kdo teď učí? (Nejlepší učitel, který mě kdy učil, byl 88 let
starý a opravdu uměl naučit.) Ale, když mě ve čtvrté třídě učila aj
učitelka, která měla sama špatnou výslovnost… A spoustu
nekvalifikovaných učitelů stylem otevřete učebnici na str. 18 a vypište
si z toho zápis (skoro každou hodinu) a učitelé, kteří svůj předmět
sami neovládali a bez kolegy, nebo nějaké příručky by nám nic
neřekli…
Internet jsme používali v rámci školy všichni.
Tvoje učitelka se zase nemusela učit o 17.11, rozpadu českosloveska a
11.září. (protože se to ještě nestalo). Nemusela se učit informatiku
(protože se to neučilo)
Čtenářské deníky si prostě dřív místo z internetu opisovali od sebe
navzájem, např. vím že když měli přečíst žáci třeba 4 knihy, tak se
mezi sebou domluvili a každej přečetl jednu a pak si mezi sebou všichni
řekli co v který bylo. 🙂
A to patří taky do výuky jejího předmětu, stěžovat si jak to je dnes a
jak to bylo za dob minulých? Kdyby to pokaždý vynechala a místo toho učila,
divila by se kolik by toho stihla naučit.
Nepopírám časté výchovné problémy s žáky, ale to je zase vina
rodičů.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3662 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Klesají? To bych neřekl…
Gecco: studenti se učí spíše informace hledat a vyhodnocovat
Kéž by to tak bylo..(ZŠ)
0
před 3662 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap | 1485 | |
annas | 1221 | |
quentos | 983 | |
led | 674 | |
marci1 | 647 | |
Kepler | 614 | |
mosoj | 608 | |
hanulka11 | 556 | |
gecco | 433 | |
iceT | 426 |
Hobby |
Hry |
Online hry |
Hádanky a hlavolamy |
Ostatní volný čas a hobby |