Mám problém,při dojíždění ke křižovatkám nebo popojíždění v koloně,parkování mi Favorit chcípe,ne pokaždé ale co pozoruji tak hlavně v létě,kdy je teplo,v zimě minimálně..může to být náhoda nebo taky ne,ale v létě je to enormní..jako by při zahřátí motoru…nebo když popojíždím po nákupech,když se to zahřeje…nevíte co by to mohlo být,čím?
Zajímavá 0 před 2554 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nejsi náhodou jinak zvyklý na moderní auto? Auta s řídící jednotkou motoru tak snadno nechcípnou, protože mají nastavené otáčky volnoběhu a při jejich poklesu samy „přidají plyn“, takže se mnoho řidičů naučilo rozjíždět na volnoběh. Auto s karburátorem to neumí, tam si musíš při rozjezdu přidávat plyn sám.
0 Nominace Nahlásit |
No, pořád nevím motorizaci – to by tě přeci nezabilo, napsat jestli karbec nebo monovstřik?Jestli ti to dělá jen v létě, tak bych na karbeci začal kontrolou svíček – je to snadné, dobře přístupné a zmákne to i úplný laik – pokud ví, na kterou stranu se utahuje/povoluje. Prověř jestli mají správnou tepelnou hodnotu a zda-li nejsou zasrané jak jetel.
0
před 2553 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U starších motorů s atmosférickými karburátory je důležité občas
karburátor a trysky vyčistit a seřídit volnoběžné otáčky.
A rovněž správně nastavit mechanický sytič, který je u nich používán
a zavčas jej uzavírat.
Rovněž může být problém se vzduchovou klapkou v sání (uvolněná, nebo
vyběhané osazení hřídelky).
Někdy je potřeba i karburátor vyměnit.
Na správný chod motoru je pak i důležité včasné vyčistění, nebo lépe
výměna vzduchového filtru.
Obrať se na straší automechaniky, kteří mají ještě zkušenosti se
„stařečky“ a „veterány“. Mlaďoši jsou někdy už mimo. Ti zase
spíš zvládají elektronickou diagnostiku u aut současných.
0
před 2553 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Právě že ne..ono to nechcípá při rozjezdu,ale jak dojíždím na křižovatku,vyhodím kvalt tak mi to zhasne..při parkování taky ale jak říkám,jen když to je zahřáté nebo v létě..představ si že dojíždíš na křižovatku jedeš 30 vyhodíš kvalt aby si dojel pomalu a ono to spadne na nulu otáčky,prostě to zhasne..kolikrát tam hodím znova dvojku a nakopnu to pokud to je v pohybu a pak to drží třeba.. filtr palivový měněnný,vzduchový taky,tak nevím proč to chcípe..někdo říkal kostra že by to mohla dělat nebo já nevím…nejsem automechanik,proto se ptám jestli s tím nemá někdo zkušenost.
..má to katalyzátor..no budu to muset někomu hodit,u známého v servise nevědí co s tím tak někomu zkušenějšímu..ono na to totiž není spolehnutí a blbě se jezdí,ikdyž to mám jen na popojíždění po městě, na dojetí,páč tomu v létě končí technická a asi půjde…ale i tak do léta daleko a jestli je to jen nějaká kravinka nechci se nervovat jestli mi to někde chcípne neočekávaně…