Docela dobré, většinou mi vadný výrobek bez problémů vyměnili, nebo vrátili peníze.
Nakupuji uvážlivě, takže jsem reklamoval opravdu ojediněle, ale vždy
jsem si to důsledně „vykecal“. Jsem i členem SOS (sdružení na ochranu
spotřebitelů).
Ale dcera, studentka na VŠ si koupila u Bati na zimu kozačky, a když jí, po
párkrát obutí, začalo prosakovat do špičky netěsnou podrážkou, nastalo
martyrium. Po hanrkování jí to sice vzali na reklamaci, ovšem s tím, že
na to mají 30 dní. Na otázku v čem má tedy uprostřed zimy chodit, jí
bylo opáčeno, že každý zákazník má mít od každého druhu náhradní
pár obuvi. Tak si nakonec musela koupit ještě jedny, no hrůza.
0 Nominace Nahlásit |
Docela dobré, většinou mi vadný výrobek bez problémů vyměnili, nebo vrátili peníze.
Zkušenosti z reklamacemi velice dobré a vždy ochota a bez jakýchkoliv problémů.
0 Nominace Nahlásit |
Docela dobré, většinou mi vadný výrobek bez problémů vyměnili, nebo vrátili peníze.
Člověk se musí naučit nebát se. Prostě si říci, že má nárok na kvalitní zboží a jít „bojovat“. Pamatuji si na svou první reklamaci manželových bot. Bála jsem se tam jít, ale na druhou stranu mi bylo líto vyhozených peněz, když se boty asi po 14. dnech rozlepily a rozpadly. Přístup prodavače byl naprosto v pohodě, bez sebemenších problémů mi vrátil peníze. Byl to malý krámek, drobný obchodník. Pak jsem ještě kdysi reklamovala kazeťák ve větším supermarketu ten mi ochotně spravili, vzpomenu si ještě na mobil, taky spravili. Nevzpomínám si na nějaké tahanice nebo tak.
0 Nominace Nahlásit |
Docela dobré, většinou mi vadný výrobek bez problémů vyměnili, nebo vrátili peníze.
0
před 4875 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8233 | |
led | 4071 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2728 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |