Reklamovali jsme mobil, který byl ještě v záruce. Bylo mi sděleno, že jsem si závadu způsobila sama(mobil byl trochu oťukaný a kvůli tomu asi proto řekli, že je to má vina, jenže mobil mám oťukaný již dlouhou dobu a fungoval normálně), takže provedli nezáruční opravu. Telefon sám od sebe začal „blbnout“. Podle mě mobil ani pořádně si neprohlídli a soudili, že jsem si to zavinila sama kvůli tomu oťukanému displeji. Měla jsem uhradit částku 3000 Kč, prý vada displeje. Telefon mi vrátili z opravy, ale po chvilce, co jsem ho používala zase ten samý problém. Takže jsem si to nezpůsobila sama a problém je někde jinde a měli by mi provést záruční opravu. Podle mě bude chyba v základové desce, ale na tu se vztahuje záruční oprava ne? Ty 3000 Kč by nám měli vrátit, pokud to není vada displeje ne? Kdyby nastaly problémy s tímto servisem(nechtěli by vrátit peníze i přesto, že si za výměnu displeje vzali peníze, jenže ten problém tam pořád je)tak kam se obrátit?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? briketka10 před 3949 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
zkus se poradit zde :
http://www.asociace-sos.cz/
můžeš napsat na e-mail
poradna@asociace-sos.cz
nebo se obrať na Českou obchodní inspekci podle místa bydliště :
http://www.coi.cz/cz/o-coi/kontakty-inspektoraty/
Doplňuji:
na tu asociaci nevolej 1min stojí 90 Kč !!
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
prosím napiš co to za telefon a servis který neuznal záruku
Doplňuji:
ten Britex to dělá normálně, snaží se odfiltrovat zákazníky kteří se
nechají.
Upravil/a: jáára
0 Nominace Nahlásit |