Zbavuje sa.
Je to preňho lepšie. Ako predajca nemá žiadne reklamácie, má
bezproblémový predaj.
Reklamáciu môžte urobiť u predajcu, je povinný ju prevziať a poslať do
autorizovaného servisu na preskúmanie, prípadne opravenie podľa záručných
podmienok.
0 Nominace Nahlásit |
Asi ano, ale ono je to stejně nakonec lepší, protože on by udělal úplně totéž, prostě by to tam poslal. Takhle si to tam pošlete/odnesete sám a ušetříte čas.
0 Nominace Nahlásit |
Prodejce nepostupuje správně.Vy reklamaci dáte tam kde jste zboží
koupil.To,odkud ho prodejce získal je jeho starost.Čili ho musí od Vás
převzít.
Ale: budete se s ním handrkovat,bude Vás to stát nervy a reklamace
nikde.Tudíž zajděte s mobilem do toho autorizovaného servisu a reklamaci
vyřiďte tam.Ale jelikož o takovéhle
„podnikatele/prodejce/překupníky nestojíme,zašel bych osobně nebo
napsal oficialní stížnost na živnostenský odbor a popsal stížnost na
"prodejce“.Vy osobně z toho nic mít nebudete,ale ON ano.Došlápnou si na
něj a bude tam mít často kontroly.Za to už to stojí,ne?Jinak je
neuvěřitelný co si tady „podnikatelé“ ke svým „drahým“
zákazníkům" dovolí…
0 Nominace Nahlásit |
Reklamovat lze pouze u prodejce a nebo u autorizovaného servisu,který však musí být uveden v záručním listě.Pokud tam není,prodejce musí reklamaci přijmout.Když to neudělá,pak oznámení příslušné ČOI,On zřejmě reklamaci zamítne a pak,pokud se domoci něčeho,zbývá soudní znalec a pak respektovat jeho dobrozdání.Pokud bude kladné,nezapomenout na to,že prodejce hradí vše.I jízdu autobusem do prodejny.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek