Obě varianty mají své výhody a nevýhody. Pro dvoupatrové autobusy MHD nemáme u nás uzpůsobenou výstavbu. U vlaků jsuo zase trochu jiné problémy.
0
před 2825 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U nás je maximální povolená výška vozidla 4m. Ve velké Británii je to víc. Dle toho je přizpůsobená i infrastruktura kolem silnic. 4m je málo na to, aby bylo vozidlo pro cestující „komfortní“ v obou patrech. U nás sice jezdí patrové busy, ale ty jsou nižší a dospělý člověk, pokud to není zrovna nějaký krtek, musí být shrbený. Patrové busy pro mhd v Británii jsou vyšší. Z toho vyplývá i nepraktičnost – bus by musel jezdit pouze po takové trase, kam by podjel skrze podjezd anebo tam, kde by mu nepřekážel snižený profil trolejového vedení. U nás máme pro větší kapacitu autobusy o délce 15m anebo kloubové autobusy – které zase uvidíte v Británii minimálně.
Upravil/a: lukas.zmizik
0
před 2823 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek