Preventivní vyloučení rizik. Jak start tak přistání jsou nejrizikovější části letu. Pokud se něco podělá při startu, může se stát: Budou prudce brzdit aby nepřejeli dráhu, pokud vzlétnou, může se stát že budou muset jít okamžitě na nouzové přistání (během několik desítek sekund – viz třeba Hudson) apod… Mnoho příležitostí pro to aby na nějakou další komunikaci s pasažéry nebyl čas. A hledat zapálenou cigaretu někomu ve výstřihu také není nejlepší zahájení letu. Dále při kouření je vyšší šance že nikdo nezjistí skutečný začínající požár. Navíc v současné době snad ani na běžných linkách není kouření povoleno vůbec.
Upravil/a: Dochy
0 Nominace Nahlásit |
Opravdu se ještě říká, aby lidé během startu a přistání
nekouřili?
Myslela jsem, že kouření už bylo v letadlech zakázáno úplně.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 1871 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mnohdy bývá pasažérům doporučováno, aby i v průběhu samotného letu zůstávali připoutáni. Jeden nikdy neví. Můžou nastat tak rychlé změny situace, že na upozornění nebude čas.
Upravil/a: Edison
0
před 1871 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ametyst: Zas za takovou hloupost bych to nepovažoval. Před pár lety jsem pracoval ve fabrice na velíně a potřeboval jsem se domluvit s kolegou v rozvodně. Půjčili jsme si kvůli tomu vysílačky (homologované, schválené, renomované značky). Pokud zaklíčoval kolega, ozvalo se ve velíně cvakání relátek. Pokud jsem zaklíčoval já, cvakali i stykače (nezjistili a nezjišťovali jsme přesně které přístroje to ovlivňovalo, fabriku jako takovou jsme měli odstavenou, takže nebezpečí nějakých škod bylo minimální)