Avatar uživatele
dust8

Proč se nedělají bezdušové pneumatiky pro auta, když existují na elektrické koloběžky?

Zajímavá 0 před 795 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Ametyst

Auta jezdí dávno na bezdušových pneumatikách. Duše jsem měla naposledy u Škody 120 před desítkami let.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Emefej

Bezdušové pneumatiky pro auta se už několik desetiletí používají.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Filip84

Kdyby běžně nebyly na autech bezdušové pneumatiky, tak bych nemusel pokaždé, když koupím novou sadu, odstraňovat z toho „TUBELESS“ to „LESS“, ne?

Princip bezdušové pneumatiky stojí na tom, že v ní není duše, ale utěsněný ventilek a zbytek těsní ráfek. No, ano, ale máš-li výpletové kolo, tak i když je přes ten výplet krycí pásku, tak to těsnit nebude. Musí se, proto, do toho vrážet ta těsnící kapalina. U aut už, dneska, běžně výpletová kola nejsou, no tak se, dávno, používají bezdušové pneumatiky standardně.

Jsou věci, které nesnáším, respektive k nim mám bytostný odpor: kuchyňský robot, iNáboženství, bezdušový, nizkoprofilový atp. Já, jak slyším pojem „bezdušový“, tak vidím rudě, protože vím, o čem mluvím: když jsem, kdysi, píchnul v Nizozemí, za jeden den, obě reservy, tak to, že jsem měl s sebou tři náhradní duše, mi ušetřilo dosti značné náklady spojené s tím, že by nizozemský opravář pneumatik opravil defekt, ono jenom zezutí a obutí těch dvou pneumatik (na radiální pneumatice to ručně neuděláš) stálo přes EUR 30.00, a on tam visel ceník; nechceš platit tu cenu za to, že ti z toho vyndaj střep / hřebík a zalejí to nějakým sajrajtem. Nechceš.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Schluker

@Filip84: predstav si, ze mam vypletove rafky a zadna paska ani tesnici/lepici kapalina tam taky neni :) Aneb technickych reseni je spousta. Nota bene bezdusovka se da bez zouvani v pohode ipravit knotem.

Avatar uživatele
Filip84

V pořádku, já Ti to neberu, klidně, užij si to, jo? 🙂

Avatar uživatele
aliendrone

Filip84>>> Teda já už v životě zažil a viděl ledacos, ale ještě nikdy jsem neviděl pneumatiku S VENTILKEM – ať již utěsněným nebo ne. ;) :D :D
Ale jinak souhlas, staré dobré TUBE TYPE měly HODNĚ co do sebe z praktického hlediska – přesně jak píšeš. Navíc se daly bezkonkurenčně easy slušně a rychle (k zprovoznění) opravit repair sprejem a to i v rozsahu, který tubelessky zcela vylučují. :)

Nový příspěvek