Pointa potom uniká a určitě i přichází o některé potencionální zákazníky, kupce. Př: Simple clever od škodovky.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, gagaga před 3997 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Do domácí reklamy vniklo mnoho nových prvků, reklamy se staly
kosmopolitní.
Výhodou angličtiny prý je, že se angličtina vnímá jako jazyk svobody,
mládí, pokroku a stylu. Anglické slogany přispívají k světovosti značky
a přijímají je i i reklamní agentury.
Nevýhodou je znalost jazyka u Čechů a chybějící emotivnost sloganů. Proto se angličtina v současnosti vytrácí. í Výhodou mateřského jazyka je důvěra, emotivnost, upřimnost. pocit sounáležitosti
Proč ne francouzština? Zřejmě kvůli tomu, že se mezi nejužitečnějěší jazyky u nás řadí angličtina a němčina. Nejvíce ovládají angličtinu mladí lidé. V současné době je angličtina považována za jeden z nejrozšířenějších jazyků.
Zajímavé, že ve Francii i v Německu se většina sloganů převládá do jazyka země. Ve Francii, pokud existuje pro anglický výraz v reklamě francouzské slovo, nesmí se anglické použít .
Zajímavosti o reklamě, užití cizích jazyků atd.
dspace.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/1245/šteflová_2006_bp.pdf?…
Angličtina v českých reklamních textech.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit |
Tohle se dá pochopit, je to oficiální slogan (nejspíš i registrovaný) a angličtina pořád patří k těm univerzálním jazykům a dál se to v žádné zemi už nepřekládá … když si založíte firmu, která bude mít světový obchodní potenciál, taky určitě použijete angličtinu a ne francouzštinu … co mi vadí víc je, když v českých obchodních centrech používají SALE místo sleva, proč? … a ještě víc mě dostalo, když jsem viděl obrovskou reklamu: „Sale až 70%“ to je sakra co? tak buď anglicky nebo česky, ale proč taková zkomolenina?
0 Nominace Nahlásit |
Často je slogan v „mateřské“ řeči společnosti.
U kosmetických firem ale francouzština použita bývá (parfém a Francie
jsou téměř synonyma).
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3997 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ve hře je snaha o celosvětově jednotnou „imidž“ a o oslovení co největší části světové populace. Francouzština má pozici světového jazyka číslo jedna už za sebou. Ve dvacátém století ji z ní postupně vytlačila angličtina. Koncový slogan je tedy právě v ní srozumitelný (alespoň jazykově srozumitelný) více potenciálním zákazníkům. Jelikož daný slogan bývá v reklamě přítomný i vizuálně, není nutno tvořit více verzí klipu, což vyjde to levněji.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3997 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
odik:
vám by to SALE malo vadiť najmenej, lebo evidentne neviete, čo to
znamená.
SALE nie je zľava, ale predaj/výpredaj.