Avatar uživatele
KANTO

Pošta ve Win 10 neodesílá maily, pouze přijímá. Co se s tím dá dělat?

Díky.

Zajímavá 0 před 2180 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ivzez

Vyberte si místo Pošty (aplikace od MS jsou jenom pro zlost.)
některého e-mailového klienta nebo do schránek choďte z prohlížeče.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Nějaký klient? Nebo přes web? U klienta prověřit nastavení poštovních účtů a serveru.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Arne1

No a poštovní servery (SMTP a IMAP) nastavené podle návodu poštovní služby ?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Edison

Ivzez, já teda s produkty MS problémy nemám… A to se v tom vrtám poměrně brutálně. Zásadní problém jsem shledal, když se k přístupu do edný schránky používají právě různí klienti. To se děje většinou proto, že každý klient s tím pracuje kapku jinak… v zásadě žádný ne špatně.. ale to „jinak“ je prostě prolém. K tomu problému může snadno dojít i tehdy, pokd se používá tentýž klient na různých strojích a jsou různě nastavený, což se stane velmi snadno.

K přístupu z prohlížeče: Jedna naprosto zásadní záležitost – absolutní nemožnost kouknout na mail a další služby, jako je kalendář, kontakty… pokud není člověk on-line. Nelze tak v podstatě ani připravit mail a nechat ho automaticky odeslat po připojení, nelze kouknout, co jsem si psal před časem, když nemám přístup k netu, pokud potřebuji kouknout do přílohy, kterou si z důvodu řídkého užití ani neukládám na disk, pokud nejsem online… Proto klienta ZÁSADNĚ doporučuju.

před 2179 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ivzez

Já s produkty Microsoftu problémy mám. Co jen úsilí mne stálo nahradit Fotky, Malování a další programy svým prohlížečem, editorem, … → OS (Win10) mi stále vše vracel do „výchozího nastavení“.

(Ještě větší problém mám s „politikou“ Microsoftu, který uživatelům prodává doživotní licence OS a pak po několika letech ukončí jejich podporu. Už takhle mám šest platných celoživotních licencí, z toho čtyřem OS už MS ukončil podporu. )

Problém s poštou může být v chybném nastavení poštovních serverů nebo přímo v aplikaci.

Spousta lidí používá MsOutlook nebo Thunderbird, mně se
nejlépe osvědčuje přístup přes webové rozhraní z prohlížeče.

Kalendář ani kontakty nepoužívám, vlastně jsem je nikdy ani nevyzkoušela.

Potřebuji-li (zřídkakdy) připravit e-mail předem, použiji Word nebo
poznámkový blok a výsledek připojím jako přílohu (většinou ve formátu PDF, aby se příjemci zpráva/smlouva apod. zobrazila pokud možno stejně jako mně.

Vadí mi formátované e-maily (HTML e-maily), protože dodnes mohou dělat problémy, nemusí se korektně zobrazit. Dávám přednost prostému textu.

před 2179 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Roman71

Outlook jsem používal snad jen v začátcích éry Windows 9×, jinak, protože spravuji více schránek najednou, používám Thunderbird. Umí posílat zprávy jako holý text (defaultně) i jako HTML (po manuálním přepnutí). Nemám s ním nejmenší problém. Jediný, kdo mne stále upozorňuje na bezpečnostní rizika je Google. Nelíbí se mu, že používám Open Source nástroj na poštu i přesto, že používá všechny prvky zabezpečení, jak Google vyžaduje.

před 2179 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Edison

Tohle všechno umí i outlook. Naprosto bez problémů. Vzhledem k tomu, že si spravuju taky několik schránek, mám nastavená pravidla, občas potřebuji kouknout do majlu i offline…

před 2179 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
KANTO

Neodesílá na žádnou mailovou adresu.

před 2180 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Roman71

A z prohlížeče, když se přihlásíte přes web na svůj mail, pošta odesílat jde?

před 2180 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek