při opakované akci objevuje nápis: „V aplikaci KODAK EasyShare Software došlo k problému a je třeba ji zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže“.
Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? kenyrts, vagra, Andělé, Drap, Pájo, Wang, Sarrow před 4732 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nejspíše budete muset přeinstalovat aplikaci Kodak dodanou
s fotoaparátem, pokud nezvolíte jiné řešení na př. čtečku karet.
Mimo jiné je totiž možné že došlo k nějakému abgradu
uvedeného softu přímo z inetu.
Můžete také odtud :
http://www.kodak.com/ek/US/en/Home.htm
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na postupu při transferu, já už originál software nepoužívám ( mám taky Kodak ), úplně jsem ho odinstalovala. Po připojení kabelu a otevření fotoaparátu počkám, až se objeví tabulka s nabídkou, dám STORNO a otevřu TENTO POČÍTAČ nebo POČÍTAČ (podle OS).Tam se mi zobrazí ikona Kodak, tu rozkliknu a mám přístup k fotkám. Případně další info doplním zde, nebo mailem. Sůwa
0 Nominace Nahlásit |
Mosoji, já nevím, co je čtečka karet. Takže má, program odinstalovat a pak znova stáhnout z přiloženého CD? Doufám, že to sama zvládnu.
Annas nemusíte odinstalovávat. Proveďte přeinstalaci původního
z přiloženého CD.
Tak jako jste instalovala ten původní.
Většinou to jde samo jen odklikáváte položky.
Předpokládám, že váš fopťák nepodporuje Mass storage ( nehlásí se
jako disk v „tento počítač“).
Pokud by se hlásil nepotřebovala by jste ten soft. Zkuste toho průzkumníka
otevřít při připojeném foťáku přes USB. Pokud se vám foťák zobrazí
jako disk nepotřebujete ten soft!
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 815 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |