Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Viktorie II. před 1129 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Myslíš, že bez reklamy nebudou lidi kupovat jídlo, oblečení, léky a podobné věci?
0 Nominace Nahlásit |
Ne, ale měli by menší zisky.
3Kdo udělil odpovědi palec? paul1, Disraeli, Čecho_slovák
před 1129 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak určitě by nezkrachovali, ale měli by problém s prodejem.
2Kdo udělil odpovědi palec? paul1, Čecho_slovák
před 1129 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Na zdravě uvažujícího člověka má reklama nulový vliv a zbytečně jej jen mrzí, že cosi takového ve společnosti vůbec existuje.
0 Nominace Nahlásit |
Nepoložilo, ale snížilo jejich zisky. To je pro řadu z nich horší, než válka. Zisk je třeba neustále zvyšovat, zvyšovat a zvyšovat až do nepříčetnosti.
1Kdo udělil odpovědi palec? Čecho_slovák
před 1129 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Bez reklamy by to určitě někde šlo, např. v televizi, tady už na to kouká málokdo, jen to nutné přepínání rozčiluje. A u těch starších tam je zase problém vzpomenout si na děj, který probíhal před reklamou 😄
0
před 1129 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nemyslím, že by to mělo zásadní vliv. Reklamy stojí firmy značné peníze. Pokud by nedávaly peníze do reklamy, mohly by zaplatit svým zaměstnancům lepší peníze. Ale myslím si, že 50% lidí reklamy nesleduje. Možná to procento bude i vyšší. Kvalitní výrobky nepotřebují reklamu. Stará zkušenost říká, že reklamu potřebují neprodejné výrobky.
0
před 1129 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
elkon, jestli si myslíš, že marketing je pro firmu nákladem, tak to jsi
naivní… jasně, nevloží to do propagace, tak zvýší mzdy zaměstnancům?
To asi těžko, protože, kdyby neměli ten marketing (nebo „jen“
propagaci), tak by neměli takové zisky a neměli by z čeho ty mzdy zvyšovat
(naopak by velice pravděpodobně museli ještě snížit mzdy, protože by
měli celkově nižší příjmy a nemohli by si dovolit vyplácet takové
výplaty… dost možná by nedošklo ke snížení výplat, ale prostě
„jen“ osekání nákladů, zúžení nějakých firemních sekcí,
propouštění některých zaměstnanců).
Marketing není něco zanedbatelného a zrovna reklama/propagace tvoří jeho
velkou a důležitou část. „Překvapivě“ se za jedno
z nejdůležitějších pří podnikání považuje management a marketing (mj.
i propagace a její druhy) – jsou na to obory i školy, učebnice, knihy
i celé studie, kurzy atd. Firmy nedávají tolik peněz do reklam jen tak, aby
je vyhazovaly… logicky asi vědí proč… několikanásobně se jim to
vrátí. Ber taky v potaz, že to mají firmy většinou propočítané, kam co
směřovat (investovat), čemu se věnovat… Jsou na to i výpočty… kolik
toho a toho přinese toho (odhady, přesné částky, ..). Kolik, kde, jak (atd)
toho propagovat/zaplatit za fromu propagace, aby to přineslo to a to.
Kdo si koupí kvalitní výrobek, o kterém lidi (a firmy/obchody) ani
nevědí, že existuje…?
Nemluvě o těch množství druhů propagace a jejich cílů.
I ty největší společnosti, vyrábějící světově populární produkty
(o kterých by se dokonce dalo říct, že je každý zná) strkají do
propagace nemalý peníz (ve skutečnosti často konkrétní procentní část
z veškerých příjmů, a to docela velkou).
emefeji, a jak pozná babička ze vsi, že něco zlevnili, když by nedostala leták do schránky?
Drap | 8209 | |
led | 4068 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2777 | |
zjentek | 2713 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |