… co vás k tomu vedlo! Já dnes,po 39– ti letech, zrušil účet a přešel jsem ke zmiňované konkurenci. A co mne k tomu vedlo? Vloni jsem měl úraz,a tím pádem méně přijmu (děkuji tím to naší vládě) a proto že jsem měl vyšší splátky,požádal jsem o odklad po dobu dvou měsíců,ale po vypsání různých dokladů mi bylo následně řečeno,že se mé žádosti nevyhovuje.Co s takovou bankou,která hledí jen na zisky(ale to dělá každá) a v nouzi nevyhoví?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 8Pro koho je otázka zajímavá? kapka, iceT, johana 56, hanny 2, tom004, Jikra, arygnoc, anonym před 4873 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vedla mě k tomu změna zaměstnání, kde zaměstnavatel požadoval vlastnit účet u konkrétní banky. Každá banka hledí jen a jen na zisk.
0 Nominace Nahlásit |
Z banky,do banky přecházíme proto,abychom nakonec zjistili,že jsme si vůbec,ale vůbec nepomohli.
0 Nominace Nahlásit |
Tak to já jsem nečekal na podobné podrazy a přešel jsem ke dvěma
bankám bez poplatků (nízkonákladovým), jakmile vstoupili na náš trh.
A to jsem jim ještě dohodil pár klientů z žad mých přátel.
Zároveň jsem po řadu let aktivistou proti absurdním bankovním poplatkům,
viz má dnešní otázka v rubrice finance.
P.S. Vidíš barbakane, že umíš i přínosné a užitečné otázky a nejen
laciné populistické.
(I když se to dá částečně pochopit vzhledem ke tvému rozechvění, kdy
ti cca do týdne kyne zlato. Zlatí již zaznamenali, že se blíží kdosi, kdo
jim hodlá šlapat na paty).
0 Nominace Nahlásit |
Před lety jsem přešla od jedné banky k jiné, ale důvodem vůbec nebyly
poplatky. Důvodem bylo, že v té staré bance zavedli tu hru na
„lístečkovanou“, kdy si vytáhnete lístek s pořadím a pak při
každém zvukovém signálu zíráte na elektronickou tabuli, jestli se tam
objevilo to vaše číslo. A ono se tam místo toho třikrát za sebou objevuje
stále stejné číslo někoho, kdo už dávno odešel, protože na to prostě
neměl nervy.
Přešla jsem k menší bance, kde jsem prakticky hned na řadě a bez
pípání, bez lístečků, personál banky čítá pár snadno
zapamatovatelných tváří, i já jsem pro ně klient, kterého poznávají,
pozdravíme se i na ulici.
0 Nominace Nahlásit |
Vedly mě k tomu poplatky u stávající banky a hned jak se na trhu objevily banky „bezpoplatkové“, už jsem utíkala k nim. Mám změny ráda a především, když to jsou „změny k lepšímu“, tak proč nevyužít jejich nabídku a výhody s tím spojené. Vše je vyřízeno velmi rychle a bez větších problémů a nikdy nepochopím nerozhodnost některých občanů, kteří i nadále zůstávají a nadávají (netýká se to jen bank, ale i pojišťoven…)
0 Nominace Nahlásit |
Aha. Tak to bylo podle me taky opravdu ""zbytecne ". A vam dekuji za
vysvetleni. -iv-
P.S. Ta otazka zmizela ! ? -iv-
Je to odpoved na jinou otazku , ostatnim se omlouvam.. jen v tom mam ted
trochu bor…
0 Nominace Nahlásit |
Požadavek zaměstnavatele na účet v konkrétní bance nemá oporu v ničem. Svědčí to ale mimo jiné o vztazích mezi zaměstnavatelem a jeho lidmi – to by musel být sakra teplý flek, abych sebou nechal takhle orat.
To, že banka hledí jen na zisk, je naprosto v pořádku. Doufám, že i moje banka to tak dělá, jinak by taky mohla skončit (moje = ta, co u ní mám peníze, sám žádnou nevlastním ,zatím, hehe)
Drap | 8257 | |
led | 4077 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2781 | |
zjentek | 2747 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2020 | |
aliendrone | 1947 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |