Avatar uživatele
Pitrig

Na jaký produkt je reklama, kde kluk kouká na holku v tabletu a zpívá: „Darling I miss you, darling I love you…“?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3314 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Řekl bych, že „na prd“ – vůbec netuším, o čem píšeš…
😁

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
VeRe1983

To já zase vím, o čem píšeš. Bohužel ale fakt netuším o čem ta reklama je. Mnohokrát jsem ji zaznamenal, ale fakt jen zaslechl, protože současně s díváním na TV pracuju na PC a při reklamně se TV nevěnuju vůbec. Ale tahle reklama je dalším důkazem faktu, že dnešní reklamy nestojí za nic a jsou v zásadě dvojího druhu. Buď jsou tak nesnesitelně otřesné, že si člověk chtě nechtě zapamatuje produkt. Ne proto, že by jej produkt zaujal, ale spíš proto, jaká firma byla tak slabomyslná, že si „tohle“ objednala. A pak jsou reklamy typu co jsi zmínil ty, že kdyby byly na letenky, auta anebo třeba mobil tak by to vlastně bylo použitelné, protože všechno zkracuje vzdálenost mezi lidmi a té písničce by to odpovídalo. Jenže nynější reklamy se zaměří na nesmyslnou vatu a produkt nikterak významně neprosazují, maximálně v rámci spotu kde produkt sám ani nefiguruje ukáží logo, v nejhorším logo ukážou až nakonec. Chyba.

Upravil/a: VeRe1983

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Emefej

VeRe > žádná chyba. Pokud se o reklamě mluví, tak plní svůj účel.

před 3314 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
VeRe1983

Jenže některé reklamy jsou naprosto zaměnitelné. Viděl jsem před nedávnem nějaký Svěrákův klip na Volvo z 90. let ze kterého byli kritici úplně hotový. Přitom to byly desítky sekund krystalicky čisté nudy. Ta reklama by mohla být třeba na pojištění, na pneumatiky, stejně tak jako na auto. A to byla devadesátá léta. Dnešní reklamy jsou takové rozplizlé nic. Jakou má zákazník potřebu pídit se dál? Na mě nejlépe účinkuje bannerová reklama na internetu. Vidím výrobek, vidím cenu. To je jasný nabídka. Pokud mě produkt zaujme, začnu srovnávat, jestli je nabídnutá cena v rámci trhu přijatelná. Takhle jsem koupil x věcí, kdy jsem dlouhodobě něco sháněl, ale banner to v podstatě rozhodl za mě. Ne nějaká vyumělkovaná selanka.

před 3314 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek