To já zase vím, o čem píšeš. Bohužel ale fakt netuším o čem ta reklama je. Mnohokrát jsem ji zaznamenal, ale fakt jen zaslechl, protože současně s díváním na TV pracuju na PC a při reklamně se TV nevěnuju vůbec. Ale tahle reklama je dalším důkazem faktu, že dnešní reklamy nestojí za nic a jsou v zásadě dvojího druhu. Buď jsou tak nesnesitelně otřesné, že si člověk chtě nechtě zapamatuje produkt. Ne proto, že by jej produkt zaujal, ale spíš proto, jaká firma byla tak slabomyslná, že si „tohle“ objednala. A pak jsou reklamy typu co jsi zmínil ty, že kdyby byly na letenky, auta anebo třeba mobil tak by to vlastně bylo použitelné, protože všechno zkracuje vzdálenost mezi lidmi a té písničce by to odpovídalo. Jenže nynější reklamy se zaměří na nesmyslnou vatu a produkt nikterak významně neprosazují, maximálně v rámci spotu kde produkt sám ani nefiguruje ukáží logo, v nejhorším logo ukážou až nakonec. Chyba.
Upravil/a: VeRe1983
0 Nominace Nahlásit |
Jenže některé reklamy jsou naprosto zaměnitelné. Viděl jsem před nedávnem nějaký Svěrákův klip na Volvo z 90. let ze kterého byli kritici úplně hotový. Přitom to byly desítky sekund krystalicky čisté nudy. Ta reklama by mohla být třeba na pojištění, na pneumatiky, stejně tak jako na auto. A to byla devadesátá léta. Dnešní reklamy jsou takové rozplizlé nic. Jakou má zákazník potřebu pídit se dál? Na mě nejlépe účinkuje bannerová reklama na internetu. Vidím výrobek, vidím cenu. To je jasný nabídka. Pokud mě produkt zaujme, začnu srovnávat, jestli je nabídnutá cena v rámci trhu přijatelná. Takhle jsem koupil x věcí, kdy jsem dlouhodobě něco sháněl, ale banner to v podstatě rozhodl za mě. Ne nějaká vyumělkovaná selanka.