Konkrétně obchod dm, kde prodávají kokosový olej, ale já bych potřebovala místo 200 ml 700 ml, protože to je mnohem výhodnější, jenže těch 700 ml se sežene jen na internetu a v dm ho nemají, myslíte,že by mi to v obchodě dm objednali, když je to uplně stejný výrobek od stejného výrobce, ale ve větší verzi ? Děkuji :)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gagaga před 3961 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zakázáno to nemá, tedy může.
Záleží ale jen na prodejci, zda ti vyjde/nevyjde vstříc. Zkus to proto!
Doplňuji:
P.S: s prominutím nechápu tvoji logiku ptát se laiků zde, nikoliv přímo
v konkrétním obchodě profesionálů, kteří jako jediní mohou odpovědět
fundovaně a přímo na místě nákupu ☹
Upravil/a: www
0 Nominace Nahlásit |
Problém by to být neměl. Otázkou je pouze podmínka dodavatele v jakém balení může prodejna výrobky objednávat. Pokud prodejna objedná celé balení, tak to problém určitě nebude. Jeden kus by problémem být mohl. Chce to zeptat se přímo v konkrétním obchodě.
0 Nominace Nahlásit |
U menším obchodů to možná funguje, ale u velkých marketů
s nadnárodními majiteli je to téměř vyloučeno. Ověřil jsem si to na
vlastní zkušenosti, kdy najednou řtězec Albert přestal prodávat jeden druh
tuzemského jogurtu . Když jsem protestoval, bylo mně managerem řečeno, že
z ústředí mají vymezeno jaké zboží a od kterého výrobce mohou právě
objednávat. Jelikož dodavatel předmětného jogurtu odmítl akceptovat
diktovanou cenu, byl jeho výrobek do doby než se podřídí, vyloučen
z nabízeného sortimentu a to bez ohledu na mínění zákazníků.
Doplňuji:
Upravil/a: dudu
0 Nominace Nahlásit |
Jestliže ho má dodavatel na skladě a je běžně dostupný, tak v tom nevidím problém. Však jsou to jejich pokladní kotoučky, které chtějí otočit a namarkovat vám to zboží, ze kterého mají zisk. Na druhou stranu ale je potřeba brát to, že to nemusí být třeba do týdne. Protože logistika toho zboží taky dneska něco stojí. :)