V prosinci 2012 jsem si zakoupil u Alzy mobilní telefon. Nyní však má problémy, ale je stále v záruce. Jelikož chytrý mobilní telefon potřebuji v podstatě denně, mohu požadovat nějakou náhradu v době, kdy mobil bude v opravně, protože mám stále záruku.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz před 3899 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
„To už se většina spotřebitelů i prodávajících naučila. Prostě mobil přinesete do obchodu, písemně sepíšete protokol o reklamaci a smíříte se s tím, že ho dostanete zpět až po měsíci. Seriózní obchodník dnes umí nabídnout i jakousi náhradu a přenesení kontaktů do záložního mobilu. To však není ani povinnost, spíš ochota.“
0 Nominace Nahlásit |
Někteří prodejci tuto vymoženost poskytují, ale s Alzou nemám žádné zkušenosti.
0
před 3899 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek