Dobrý den, chtěl bych se na vás obrátit s dotazem co mám dělat. Dělal jsem zákazníkovi výrobu a montáž schodů na zakázku beze smlouvy aby to měl levnější. Zákazník poslal zálohu, já vyráběl schody, ale nestihl jsem to v daném termínu, tak jsem se řádně omluvil a přislíbil kompenzaci v podobě slevy na doplatku. Po namontování schodů se mi stalo, že se u jednoho uštípla hrana, tak jsem si ho vzal zpět na předělání, ale zbytek schodů se zákazníkovi, dle jeho slov, líbil. Asi týden poté mi začal psát, že žádný ze schodů neni na 100% a když jsem chtěl aby mi poslal foto, tak mi nic neposlal. To bylo v listopadu. Nyní když jsem chtěl zaplatit doplatek za schody, tak začal s tím, že čekal dlouho, žádný schod není na 100% a až teď mi poslal fota tří schodů z 15, které mají uštípnutou dýhu (nejsem si vědom, že bych to udělal já) a chce po mě zpět zálohu a já si prý mám schody odvézt. Schody zpět nechci, protože mi jsou k ničemu když jsou dělané na míru a zálohu jim také vracet nechci, protože byla vyplacena na schody a věci kolem nich, musel bych to platit ze svého. Nyní mi vyhrožuje, že se u mne doma zastaví a prý nevím co dokáže a chce zálohu zpět. Nabídl jsem mu ať si nechá i schody a doplatek, protože už toho mám dost, ale to nechce. Děkuji za radu.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3543 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vrať zálohu, schody si demontuj a odvez (z principu – ale pokud jde
o masiv, určitě ten materiál použiješ), vše dej do původního stavu (to
ZDOKUMENTUJ a nech si to i podepsat!!!).
Zákazníka si zapamatuj – ne proto, abys mu něco ´vracel´, ale proto,
abys takovou blbost už nikdy neudělal!!!
___
Ber to jako školení asertivity a marketingu – a vyjednávání…
___
Příště…
No – nelegální fórky ti psát nebudu – příště prostě uzavři
dobrou smlouvu o dílo a kašli na to, že „zákazník to chce
levnější“…
Dobrou práci je vhodné dobře zaplatit.
😉
0 Nominace Nahlásit |
Jak píše „gecco“, schody demontovat, vrátit vše do původního stavu a vrátit zálohu.
Za blbost (Vaši) se platí. Pořád lepší vše vrátit do původního stavu, než-li řešit problém s Finančním úřadem, Živnostenským úřadem, ČOI a ještě s nevrlým zákazníkem.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek