Jak na reklamaci těchto sluchátek? Mám zákaznický kód. Je tu nějaká možnost, abych funkční sluchátka získal na počkání? Na různých fórech jsem našel, že stačí zajít do obchodu kde jsem je kupoval, zaplatit poplatek a na místě mi je vymění, ale tyto příspěvky jsou z doby před úpravou pravidel té záruky, tak nevím.
Nepovažoval jsem za důležité sem psát co jim je, protože to bych se přeci jen neptal kdybych je nepotřeboval reklamovat, žejo, což znamená, že s nimi přeci jen něco asi bude. Jako třeba že nefunguje ani jeden reproduktor. Tu stránku mám několiksetkrát pročtenou. Ale já se ptám na to, jestli to, jak to šlo dříve ( konkrétně to, co je popisováno na různých fórech), jde nějak provést i nyní.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3162 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Prostuduj si reklamaci těchto sluchátek patří k nim i Koss porta pro
Pochybuji o tom, když sluchátkům nic není, tak je za nové nevymění.
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
Toto v původní otázce nebylo, kdyby ano asi bych
odpověděla jinak, našla bych různé servisy.
Nepovažoval jsem za důležité sem psát co jim je, protože to bych se přeci jen neptal kdybych je nepotřeboval reklamovat, žejo, což znamená, že s nimi přeci jen něco asi bude. Jako třeba že nefunguje ani jeden reproduktor. Tu stránku mám několiksetkrát pročtenou. Ale já se ptám na to, jestli to, jak to šlo dříve ( konkrétně to, co je popisováno na různých fórech), jde nějak provést i nyní.