Zakoupila jsem na Aukro budík s projekcí, po obdržení předmětu nákupu
jsem zjistila,že projekci má, ale jen když stisknu ,,čudl" který měl více
funkcí, takže v rozespalosti na ovladače nebylo vidět(žádné
podsvícení) a rozházela jsem si vše co jsem ve dne naprogramovala.Za 2–3
dny jsem zásilku vrátila,prodejce se cítil dotčen a sdělil mi, že peníze
vrátí i když jsem zboží rozbalila a použila!
Částka přišla na účet rychle, ale bez poštovného, nákup proběhl
minulý týden.Děkuji za odpověď.
Zajímavá 0 před 4639 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jestli tomu rozumím, tak jste zboží vrátila nikoli z důvodu závady, ale proto, že vám bylo nepohodlné ovládání. Myslím, že jste se setkala s velice seriózním prodejcem, pokud byl ochotný vzít zboží zpět. Aukro není internetový obchod. Pokud zboží odpovídalo popisu, nemusel vám nic vracet. Je pochopitelné, že mu musíte uhradit poštovné a náhradu za práci navíc, kterou jste mu přidělala. To byste musela uhradit i v oficiálním internetovém obchodě.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek