Avatar uživatele
CUILE23

Kdy musí prodejce vrátit i poštovné?

Zakoupila jsem na Aukro budík s projekcí, po obdržení předmětu nákupu jsem zjistila,že projekci má, ale jen když stisknu ,,čudl" který měl více funkcí, takže v rozespalosti na ovladače nebylo vidět(žádné podsvícení) a rozházela jsem si vše co jsem ve dne naprogramovala.Za 2–3 dny jsem zásilku vrátila,prodejce se cítil dotčen a sdělil mi, že peníze vrátí i když jsem zboží rozbalila a použila!
Částka přišla na účet rychle, ale bez poštovného, nákup proběhl minulý týden.Děkuji za odpověď.

Zajímavá 0 před 4639 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

Jestli tomu rozumím, tak jste zboží vrátila nikoli z důvodu závady, ale proto, že vám bylo nepohodlné ovládání. Myslím, že jste se setkala s velice seriózním prodejcem, pokud byl ochotný vzít zboží zpět. Aukro není internetový obchod. Pokud zboží odpovídalo popisu, nemusel vám nic vracet. Je pochopitelné, že mu musíte uhradit poštovné a náhradu za práci navíc, kterou jste mu přidělala. To byste musela uhradit i v oficiálním internetovém obchodě.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování