Existuje Unie filmových distributorů – najdete v
http://www.ufd.cz/
Jedním z distributorů je např.
http://www.aerofilms.cz/o/
"Společnost Aerofilms je českou filmovou distribuční společností, která
vznikla rozšířením aktivit dvou největších pražských artových kin –
Aero a Světozor.
Aerofilms se orientuje na hodnotné a atraktivní hrané i dokumentární filmy, které bude na území České i Slovenské republiky distribuovat v kinech, na DVD a nabízet k televiznímu vysílání. Filmy distribuované pod hlavičkou Aerofilms pocházejí z nejrůznějších teritorií a neomezují se pouze na současnou tvorbu.
Při výběru filmů a jejich uvedení se Aerofilms spoléhá především na
své dlouholeté zkušenosti z provozování úspěšných artových kin a na
blízkost a znalost „svého“ publika. Detailní znalost lokálního
prostředí usnadňuje společnosti Aerofilms výchozí pozici při jednáních
s kiny a potenciálními partnery distribučních aktivit.
–
Obecně o distribuci
"Jakmile je film dokončen, distributor ho dodá do kin a ta se postarají
o to, aby se dostal k divákům. Distributorem je obvykle filmové studio,
které film financovalo. Distributor naplánuje datum uvedení do kin, výrobu
licenčních kopií, zařídí produkci kopií, jež se posílají těm, kdo
film předvádějí, a vytvoří pro film marketingový a propagační program.
Ten, kdo film promítá, si s distributorem dojedná podmínky o finančním
podílu kina z daného filmu a předem zaplatí zálohu, aby si zajistil
očekávaný hit.
Studio odpovídá rovněž za propagaci a publicitu filmu. Součástí tohoto procesu je průzkum trhu, reklamy (televize, rozhlas, tisk, internet atd.), trailery na téma „uvidíte v kinech“ v biografech, plakáty, lobbyistická avíza a propagační fotografie.
Úspěch filmu mnohdy začíná (nebo končí) u filmových kritiků.
Navzdory kritikům je však nejpádnější silou pro popularitu určitého
filmu diváctvo. Veřejnost pak podle hvězd, jež ve snímku hrají, jeho
tématu, režiséra, ročního období a kulturní atmosféry dané doby
rozhodne, zda půjde film zhlédnout nebo nikoliv. Diváky ovlivňuje
načasování (Čelisti se osvědčily jako letní trhák), chtějí určitý
prvek povědomosti (Zamilovaný Shakespeare zabírá, ale Zamilovaný Marlowe by
zřejmě zapadl) a posléze musí být vhodná doba i po kulturní stránce
(snímek o homosexuálních kovbojích Zkrocená hora byl v roce 2005, kdy byl
uveden, velmi úspěšný, ale před dvaceti lety by zřejmě zůstal vyhrazen
kinům pro náročné diváky)." atdd.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tvorba_filmu
–
Chcete-lil víc informací najdete v odkazu
https://www.google.cz/search?q=Iluminace&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=sffnVqraGuLSyAOT9LboAw#q=kdo+je+v+%C4%8CR+distributorem+filmu
Upravil/a: annas
4Kdo udělil odpovědi palec? brillant, fcoop, redy, metalavenged
před 3270 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek