Odpoveď byla označena jako užitečná
Krásna teória, ale v praxi sú všetci napojení na dispečing, ktorý
koordinuje aj ich prechod križovatkou. Pri záchrane platí postupnosť
záchrany – 1. človek, 2, zviera, 3, vec.
V prvom rade je život, takže postup:
1 – záchranka (keď treba prekľučkuje medzi autami) ľudský život má
prednosť pred ostatnými
2 – hasiči zabrániť ďalším škodám
3 – polícia
PS. úsmev:
Kedysi v začiatkoch dopravy to bolo jednoduchšie, pred autom utekal
zástavník, ktorý varoval všetkých ľudí okolo.
V dopravných predpisoch USA sa hovorilo o prechode križovatkou:
Prichádzajúca auto pred križovatkou zatrúbi a zastaví. Vodič vystrelí
z pušky a čaká odpoveď. Keď nik neodpovie, križovatkou môže pomaly
prejsť a pokračovať v jazde.
2Kdo udělil odpovědi palec? anonym, anonym
před 4446 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit |
V tomto naprosto teoretickém, a v praxi se nikdy nevyskytnutém případě mi logika říká, že první projede hasič (manévrovací a brzdící schopnosti dvanáctitunové tatry jsou trochu jinde než u policejní oktávky, a fyzikální zákony neokecáš).
0 Nominace Nahlásit |
Řekla bych, že takovou hromadnou akci bude někdo koordinovat. Někdo, kdo
přijme tísňové volání o nehodě, bude vědět, že nabourané auto může
vyprostit jenom hasičské vybavení a teprve potom se bude bojovat o záchranu
lidských životů. Takže vidím tu situaci tak, že nejdřív pojede policie,
která „odklidí“ z cesty všechny, co tam budou jenom překážet,
případně místo nehody uzavře. Dojedou hasiči, odvedou svou práci a
záchranáři se postarají o zbytek. To je o záchranu lidských
životů.
Záchranáři nad autem se zaseknutými dveřmi budou nejspíš platní těm
uvnitř jako zimník mrtvému. Hasiči, kteří někde uvíznou kvůli
skrumáži aut taky.
No a proč věřím na „nějakého koordinátora“? Měla jsem bouračku a
vážně na jedno zavolání to všechno fungovalo, jako by někdo tahal
pimprlata za provázky. Asi proto mají všichni ve svých vozidlech
vysílačky, aby se i za jízdy a na místě mohli domluvit.
0 Nominace Nahlásit |
tam záleží koho kdo pustí.A nikdy nevjedou do křižovatky všichni uplně stejně.
jinak kdyby jen 12tunové tatry.,hasiči mají i mnohem těžší
vozidla.
Např CAS 32 T815 6×6 veze 9 kubíků vody-to je 9 tun,samotné auto
dalších 6–7 tun.
AV30 T815 8×8 váha 28tun,MB Bizon má 30tun
souprava ze ZÚ Hlučín T818 8×8 s podvalem a VT-55 to je nějakých 80tun(
Tatra 15tun,podval P50 má 17 tun a VT-55 má 40tun+osádka atd…)
atd
Doplňuji:
chyba, ne Tatra 818 ale tatra 815
Upravil/a: honza19hk
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4446 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud selže výjimka, musí zase nastoupit pravidla, tudíž přednost by měl ten, kdo ji má podle předpisů – zda se rozhodne ji nevyužít, protože ví, že v jeho případě nejde třeba přímo o život, je podle mne na reakci řidiče – může pustit toho druhého.
Rozumím námitce o velikosti vozidla – pokud je si toho vědom řidič záchranky, pustí hasiče, pokud by si to neuvědomil a přednost měl, tak potěš pánbů…
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4446 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
u záchranky vím, že se jedná o život. U hasičů nevím zda jedou na hořící kůlnu nebo k dopr. nehodě. Přikláním se k puštění záchranky. Setkal jsem se s tím, sice jen záchranka a hasiči.
Drap | 8222 | |
led | 4068 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2777 | |
zjentek | 2723 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |