Je to tak, že falešný vrchní okradl zákazníka a zákazník musí zaplatit znovu, a nebo zákazník už zaplatil a falešný vrchní tudíž okradl hospodu, a hospoda nemá právo na zákazníkovi znovu vyžadovat placení? To samý u banky, když někdo prostřednictvím bankomatu nahraje zadavatele pinu a později mu vykrade účet, tak za to může banka protože ten zloděj tu krádež provedl prostřednictvím jejich bankomatu a nebo dotyčnej okradenej od banky nic nedostane a náhradu musí vymáhat na policii přes neznámého pachatele?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, zzzzz, gagaga před 3768 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Bankovní vklady jsou většinou proti tomu pojištěné, pokud ti někdo zkopíruje pin, tak ti banka po prošetření peníze připíše zpět a nárokuje je na pojišťovně, popřípadě po pachateli.
Ve vrchní prchní má smůlu zákazník, zaplatil tomu komu neměl:-((( A pokud nemá daňový doklad, má smůlu:-(((
0 Nominace Nahlásit |
V obou případech je poškozeným zákazník a může škodu vymáhat na pachateli pokud bude dopaden.
0 Nominace Nahlásit |
Jaroušku, vždyť já ti říkala, neplať to, poseďme ješte chvílí,
né, pán chtěl bejt grand on na to má, on to zaplatí…
zaplatil, jenomže tomu nepravýmu… ale byl to fešák…
no jó, když seš blbej, tak zaplať ještě jednou…
Pane vrchní, pán chce platit !
Ak ste dobrovoľne zaplatili inému, než riadne označenému vrchnému čašníkovi, pozdĺžnosť voči reštaurácii ste si nevyrovnali. Musíte zaplatiť ešte raz, teraz tomu správnemu. Tú „neoprávnenu platbu“ falošnému vrchnému spočítať nahlásením na VB, prepáčte, polícii a v následnom občianskoprávnom konaní.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek