Avatar uživatele
Adelka123456

Jsem povinna vrátit neojednané zboží?

Koupila jsem si na zoohitu zboží cca 2kg… Zaplatila kartou… Teď mi přišla sms od pošty, že mi vezou balík 35 kg… Netuším co v něm bude, ael rozhodně nic, co jsem si objednala… Co mám v tomto případě dělat? Jsem povinna o tom eshop informovat a zboží vrátit? Pokud musím vrátit, jsem povinna to poslat poštou nebo můžu trvat na tom, že si pro to pošlou kurýra? Děkuji za odpověď.

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? anonym, johana 56, briketka10, marci1 před 2780 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

Neobjednané zboží není povinnost vracet.
V tomto případě ale bude nejspíš chyba v chybějící desetinné čárce.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lamalam

Zboží, které jsi nezaplatila ti nepatří. O způsobu vrácení se domluv s eshopem. Klidně jim řekni, že je to jejich chyba a že nic poštou posílat nebudeš, ať si někoho pošlou.

Hlada má pravdu viz § 1838 a § 1851 NOZ, anuluji tímto svůj chybný příspěvek.

Upravil/a: Lamalam

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
briketka10

Obdržel/a jsem neúplnou objednávku. Co mám dělat?
Obdržela/a jsem poškozený produkt. Co mám dělat?
„Obdržel/a jsem jiné, než objednané zboží . Co mám dělat?“
Objednané zboží mi nesedí. Mohu je vrátit?
Na jakou adresu je možné zboží vrátit?
Existuje určitá lhůta pro vrácení zboží?
Musím při vrácení zboží platit poštovné?
Proč jsem obdržel/a fakturu ke zboží, které bylo vyměněno, a které jsem již zaplatil/a s první fakturou?
Napiš na e-maill zoohit a potvrď otázku v uvozovkách.

http://www.zo­ohit.cz/conten­t/help

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
terry

Proč bys ho vracela? Stačí ho nepřevzít.
Máš možnost dodavatele kontaktovat a zjistit, kde se stala chyba.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Ta možnost nic nevracet v tom zákoně opravu je, ale mně by to připadalo dost nemorální (pokud s tím obchodem nebudou jiné problémy). Tahle možnost je v zákoně určitě kvůli případům, kdy prodejce poslal nevyžádané zásilky s tím že dané zboží má zákazník zaplatit nebo vrátit do určité doby. Kdo se na to z nějakého důvodu vys… (třeba založil, zásilku převzal někdo jiný v rodině,…) pak měl velké problémy, kdy firma po něm chtěla zaplatit zboží a vymáhala i penále, příp,. kdy v podmínkách firmy bylo, že pokud zboží (vzorek) nevrátíte, automaticky si tím objednáváte další zboží za plnou cenu.
Takže já bych firmu kontaktoval a domluvil se na řešení. Pokud chyba nevznikla mou vinou, pak samozřejmě nepřistoupím na to, že budu něco platit – včetně poštovného.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Klaproth

Planý poplach, těch 33 kg navíc je nějaký dárek od zoohitu, třeba kočkolit.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Pokud sis uvedené zboží neobjednala, zboží nepřebírej.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kepler

Máš právo dopravce zdržet, překontrolovat doručovací adresu a neporušenost obalu balíku, když už jsi to zboží zaplatila. Můžeš ho rovnou vrátit přepravci, protože chyba se mohla stát na jeho straně. Řešil bych to u e-shopu jako reklamaci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Pokud budete mít jistotu, že nejde o Vámi objednané zboží, pak neotvírat, nepřebrat a dovozce vrátí zboží e-shopu. A ihned písemně na netu reklamovat u prodejce. Pokud převezmete a rozbalíte a nepůjde o Vámi objednané zboží, pak opět reklamovat u prodejce, ale zpětné zaslání už bude na Váš účet. Ale některý seriosní e-shop i toto někdy uhradí.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek