Koupila jsem si na zoohitu zboží cca 2kg… Zaplatila kartou… Teď mi přišla sms od pošty, že mi vezou balík 35 kg… Netuším co v něm bude, ael rozhodně nic, co jsem si objednala… Co mám v tomto případě dělat? Jsem povinna o tom eshop informovat a zboží vrátit? Pokud musím vrátit, jsem povinna to poslat poštou nebo můžu trvat na tom, že si pro to pošlou kurýra? Děkuji za odpověď.
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? anonym, johana 56, briketka10, marci1 před 2780 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Neobjednané zboží není povinnost vracet.
V tomto případě ale bude nejspíš chyba v chybějící
desetinné čárce.
0 Nominace Nahlásit |
Zboží, které jsi nezaplatila ti nepatří. O způsobu vrácení se domluv s eshopem. Klidně jim řekni, že je to jejich chyba a že nic poštou posílat nebudeš, ať si někoho pošlou.
Hlada má pravdu viz § 1838 a § 1851 NOZ, anuluji tímto svůj chybný příspěvek.
Upravil/a: Lamalam
2Kdo udělil odpovědi palec? Drap, briketka10
před 2780 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Obdržel/a jsem neúplnou objednávku. Co mám dělat?
Obdržela/a jsem poškozený produkt. Co mám dělat?
„Obdržel/a jsem jiné, než objednané zboží . Co mám dělat?“
Objednané zboží mi nesedí. Mohu je vrátit?
Na jakou adresu je možné zboží vrátit?
Existuje určitá lhůta pro vrácení zboží?
Musím při vrácení zboží platit poštovné?
Proč jsem obdržel/a fakturu ke zboží, které bylo vyměněno, a které jsem
již zaplatil/a s první fakturou?
Napiš na e-maill zoohit a potvrď otázku v uvozovkách.
…
http://www.zoohit.cz/content/help
0 Nominace Nahlásit |
Proč bys ho vracela? Stačí ho nepřevzít.
Máš možnost dodavatele kontaktovat a zjistit, kde se stala chyba.
0 Nominace Nahlásit |
Ta možnost nic nevracet v tom zákoně opravu je, ale mně by to připadalo
dost nemorální (pokud s tím obchodem nebudou jiné problémy). Tahle
možnost je v zákoně určitě kvůli případům, kdy prodejce poslal
nevyžádané zásilky s tím že dané zboží má zákazník zaplatit nebo
vrátit do určité doby. Kdo se na to z nějakého důvodu vys… (třeba
založil, zásilku převzal někdo jiný v rodině,…) pak měl velké
problémy, kdy firma po něm chtěla zaplatit zboží a vymáhala i penále,
příp,. kdy v podmínkách firmy bylo, že pokud zboží (vzorek) nevrátíte,
automaticky si tím objednáváte další zboží za plnou cenu.
Takže já bych firmu kontaktoval a domluvil se na řešení. Pokud chyba
nevznikla mou vinou, pak samozřejmě nepřistoupím na to, že budu něco
platit – včetně poštovného.
0 Nominace Nahlásit |
Planý poplach, těch 33 kg navíc je nějaký dárek od zoohitu, třeba kočkolit.
0 Nominace Nahlásit |
Máš právo dopravce zdržet, překontrolovat doručovací adresu a neporušenost obalu balíku, když už jsi to zboží zaplatila. Můžeš ho rovnou vrátit přepravci, protože chyba se mohla stát na jeho straně. Řešil bych to u e-shopu jako reklamaci.
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 2780 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud budete mít jistotu, že nejde o Vámi objednané zboží, pak neotvírat, nepřebrat a dovozce vrátí zboží e-shopu. A ihned písemně na netu reklamovat u prodejce. Pokud převezmete a rozbalíte a nepůjde o Vámi objednané zboží, pak opět reklamovat u prodejce, ale zpětné zaslání už bude na Váš účet. Ale některý seriosní e-shop i toto někdy uhradí.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek