Paní si ode mě koupila vzorky aby mi mohla prodávat mé výrobky. Dnes jí balík přišel, ona zašla do obchodu, tam jí řekli, že prý jsou drahé a podle nich neprodejné. Dnes mi napsala email, že vzorky posílá zpět a chce vrátit peníze. Nehledě na to že já jsem měla se vzorky jisté výdaje.. Co si o tom myslíte? Co bych jí jako na to měla napsat. jsem povinna balík převzít a peníze vrátit? Když mě o vzorky žádala, sama mi psala že si je koupí, a vypisovala jsem na ně i fakturu.. Jako mě s tímhle vážně dostala.. Poradíte?
V tom případě bych asi za chvíli přišla na buben, když objednám
materiál, vyrobím kusy, někdo je koupí jako vzorky a potom mi je vrátí, co
zase já s nimi, když je další bude chtít třeba v jiné barvě? V tomto
případě asi nepatřím mezi většinu těch slušných firem no.. :D
Taky se může stát, že paní s těmi výrobky něco provedla, já je
převezmu a už je dál neprodám, to si je pak můžeme posílat
donekonečna.
Co když balík nepřevezmu a peníze nevrátím, ona sama mi napsala že si
výrobky odkoupí pro prezentaci, ale nechápu že si dnes vyzvedne na poště
balík a už v 10 hodin ráno je posílá zpět, fakt nevím co si o tom mám
myslet. Ten balík jsem posílala včera. Já ty výrobky prodávám už
nějakou tu dobu a ona mi napíše je to neprodejné, chci peníze zpět. To
taky podle mě není slušné jednání.. Já jsem je taky musela nechat vyrobit
na zakázku aby je měla, podle toho jak mi psala jaké má obrovské
zkušenosti, mi mohla napsat že se to neprodá..
Zajímavá 0 před 2995 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, považuji to za normální. Pokud jsou výrobky díky ceně neprodejné, k čemu by jí byly a náklady na jejich zakoupení by se nevrátily. Takto prodělá jen na poštovném. Většina slušných firem poskytuje své první prodejní vzorky zdarma.
2Kdo udělil odpovědi palec? ivzez, Mc Merkurion
před 2995 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nie, nepovažujem to za normálne, bez ohľadu na to, že ako hovorí Drap
„Většina slušných firem poskytuje své první prodejní vzorky
zdarma.“
Ano, väčšina firiem tak robí, pokiaľ robi prezentáciu svojich výrobkov vo
svojej réžii.
Ale ak sa na výrobcu obráti podnikateľ so zámerom predávať jeho výrobky,
je na tom podnikateľovi, aký spôsob zisťovania predajnosti robí, či vzorky
predáva, alebo poskytuje bezplatne. Je to jeho podnikateľské riziko.
Prirodzene prípad tejto konkrétnej panej, pokiaľ nie je obchodným zástupcom
firmy(výrobcu) „Džanička“ (imaginárny názov) je len jej
podnikateľským rizikom, pokiaľ sa „priamy predajca“ a „Džanička“
medzi sebou nedohodli o vrátení nepredaných výrobkov spojenej s vrátením
peňazí za navrátené výrobky.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud si je objednala, zvlášť s nějakou zakázkovou úpravou, také mi to moc nesedí. Na to se snad ani u prodeje koncovému spotřebiteli nevztahuje 14 lhůta na vrácení zboží…
0
před 2995 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek