Jeden příklad-rodiče nutí dítě se učit a mít dobré známky, bojují
o jeho lepší budoucnost
druhý-voják bojuje za desítky, stovky lidí či národ a pokud dojede domů,
nazývají ho žoldákem, ohrnují nad ním nos, plivou na něj a jeho
činy…
Doplňuji:
Led a také ostatní-toto jsou jen banální příklady a najdou se desítky
dalších příkladů. Otázka je o něčem jiném.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, iceT, petra15 před 3923 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Rodiče mají důvod chtít,aby se jejich děti učily;proto aby hlavně
v budoucnu nebylo ono dítě už dospělé a nebylo u lopaty,proto rodiče
chtějí,aby se dítě učilo,jenže dítě to nepochopí,a když ano,tak je
skoro pozdě.
Otázky by mohla taky znít „bojovat za člověka,který za to nestojí“
třeba v tomto je rozdíl mezi dítětem a žoldákem.Dítě si nevybere,nemá
možnost a žoldák si cestu vybral.
Můj osobní názor je ten,že pokud o něco nestojím je to můj věc.Pokud za
to nestojím jiným,je to problém jejich.
0 Nominace Nahlásit |
Jemne povedané „detské“ nepochopenie daných otázok
1 – rodiče nutí dítě se učit a mít dobré známky, bojují o jeho
lepší budoucnost
to, prečo rodičia nútili svoje deti do učenia, to tieto deti pochopia, až
duševne dospejú a budú „nútením“ získané znalosti využívať (aj vo
svoj prospech)
Zistia, že to rodičia robili vlastne pre nich.
2 – vojak bojujúci pre zárobok (peniaze bez akejkoľvek ideológie), bez
ohľadu na politický názor, nech je akokoľvek nazývaný je v skutočnosti
žoldnier.
vojak, bojujúci v záujme svojho politického presvedčenia bez ohľadu na
zárobok z daného boja, je vlastne protiklad žoldniera. Spomína sa tu
Afganistan, práve tu sa stretávajú oba typy vojakov – vojak za peniaze a
vojak za presvedčenie.
Doplňuji:
Ak dávate príklad v otázke, ten príklad by mal upresňovať otázku.
Ak príklad v otázke, nie je súčasť otázky, v tom prípade je otázka zle
položená.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Bojovat za někoho nelze říci takto jednoduše, vždy záleží na dané situaci, úhlu pohledu, vazbách apod. Ty příklady které si uvedl jsou absolutně nesourodé. Za dítě se bojuje (z povinnosti, chtění, nebojovat nepřichází do úvahy). Za cizí zájmy bojovat někde v cizině může pouze žoldák za peníze a pak se mu dostává taky náležitého postoje od ostatních. To je velký rozdíl např. mezi hasičem a vojákem. Hasič je správný chlap, co riskuje a jde pro někoho do hořícího domu. Společnost ho má ráda protože každý z nás může jeho pomoc potřebovat. Voják v cizí zemi jedná podle nějakých a hlavně něčích politických představ – je to v podstatě loutka v rukách mocných. Společnost (ať už tam nebo doma) to ví a neoslavuje ho. Něco jiného byli vojáci za II. svět. války kteří bojovali za osvobození.
0 Nominace Nahlásit |
Za dítě člověk bojovat musí, je to rodičovská povinnost. Na ty
ostatní bych se mohla vybodnout. Já si myslím jedno „komu není rady, tomu
není pomoci“
Doplňuji:
Není žádný důvod, proč za druhé bojovat, pokud o to ti druzí
nestojí.
Upravil/a: zzzzz
0 Nominace Nahlásit |
Každý chce pro své děti to nejlepší. Většina světových armád, včetně naší má skutečně žoldáky. Myslíš kdyý třeba bojují za naši repibliku v Avganistánu ?
0 Nominace Nahlásit |
Ty příklady jsou krátké a není možné z toho mála informací dělat
závěry.
Jelikož je tam spoustu neznámích faktorů.
Jinak škola nezajisti člověku úspěch v životě.
0
před 3922 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap | 8230 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |