Jako kluk jsem jel i na té ruční a několikrát v drezině udělané z tatry.Ttuším že to byla T 57
0 Nominace Nahlásit |
jel jsem i na té vahadlové (ruční) i na motorové (T603) drezíně.
na té tatře to byla paráda – jeli jsme přes přejezd, blikačky blikaly, závory závorovaly, stáli šóry aut, a místo vlaku kolem projel osobák (osobní automobil na kolejích). dodnes nezapomenu na ten údiv automobilistů (na silnici u závor).
2Kdo udělil odpovědi palec? elektrikář, anonym
před 4802 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Na tej, kde sa muselo hýbať váhadlom, aby sa rozbehla. Nebola motorová. Ale len na bočnej, vyradenej koľaji.
0 Nominace Nahlásit |
No nejela jsem na ní,to ne.Ale za mého dětství jich bylo vidět na nádražích dost často.Ajlzboňáci dost často takhle vyjížděli opravovat koleje.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4802 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Byly také speciální kolové podvozky pod osobní nebo nákladní auto Za Rakouska uherska se používaly při ůdržbě tratí.
0
před 4801 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek