Muž, který přežije rakovinu, ale zabije ho sousto, protože nedostane
včas první pomoc; nebo to, jak děti vidí opilé dospělé. Myslíte, že
jsou příliš drsné nebo naopak přínosné?
http://www.novinky.cz/koktejl/284373-reklama-s-muzem-ktery-se-udusi-soustem-je-prilis-drsna-stezuji-si-divaci.html
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? annas, manon, johana 56, fcoop, briketka10, Illines před 4377 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
aha ja si hned myslel ze mluvis o anglii…no nevim nedelaj mi to problemy jen kdyz jsem pred lety dorazil do Irska.. tak me to krapet prekvapilo ..tad to nejak prechazim bez povsimnuti takze mi nevadi …nicmene jsou nektere dost drsne..a na reklamy celkove.. no prece kde by jsme byli.. bez noveho vylepseneho jaru DermaProtect. Díky novému Jaru DermaProtect se může zdvojnásobit vaše spokojenost při mytí nádobí. Úžasně voni a meje skoro sam…skoda ze pouzivam mycku ..a tak prichazim oto poteseni z miti nadobi jarem ..
0 Nominace Nahlásit |
Já si myslím, že by měla reklama v první řadě zaujat a upoutat diváka. Pokud má ta reklama význam, jako šířit osvětu Jak poskytovat první pomoc, tak si myslím, že dokážu překousnout to, že je reklamu trochu drastická. Pořád lepší jak ta zelená potvora co řve z televize, z internetu a bůhví odkud ještě že máte NÁKUP ZADARMO !!!!!
0 Nominace Nahlásit |
Mají tu své místo. Takový je život… vždy v něm jde o život, nemá cenu nic přikrášlovat.
0 Nominace Nahlásit |
je to hrozný, i když je to jen reklama sama jsem
něco podobnýho absolvovala a nevím co vede někoho
kdo to natočil, aby se to vysílalo !!
Doplňuji:
ne mě vadí reklamy všechny, ale tato obvzlášť badisko, je mi
odporná vidím samu sebe, jak jsem utekla hrobníkovi z lopaty..
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
Nesnáším reklamy a tyto dvě ukázky to nevylepšily a ještě to
zhoršuje to, že než se rozjede reklama, musí uběhnout další předreklama.
Myslím, že daleko víc by se udělalo pro dobrou věc,kdyby se včas dělala
potřebná osvěta – od škol se normáně zabývat poskytováním první
pomoci. Toto sice někým otřese, ale nepoběží proto ještě na kurz první
pomoci – tomu prostě nevěřím.
Ta první reklama hloupě hraje na city a ta druhá je pitomá celá (aha, o to
asi jde :) ), a šokující má být, aby to vypadalo, že peníze utracené za
reklamu byly vynaložené smysluplně :) ).
0 Nominace Nahlásit |
Spíše než o reklamu jde o osvětovou kampaň srovnatelnou s českou
paralelou „Nemyslíš, zaplatíš!“, kdy po analýze psychologických
efektů bylo záměrně využito burcujících podnětů, když na otřepaná
klišé už cílové skupiny téměř nefeflektují. (Obdobná aplikace
principu – Účel světí prostředky).
Ostatně nejvýmluvněji hovoří vítězné příspěvky v původní diskuzi,
viz citace:
Vít Samuel Marša, Brno
Pondělí, 12.listopadu 2012, 08:56:12 | Souhlasím | Nesouhlasím | Nahlásit |
+82
Pokud tyto reklamy zachrání jeden jediný život, mají smysl.
Lidé začínají být otupělí proti násilí a utrpení druhých. Ono je nic
moc jiného neprobere než skutečný šok.
Pavel Spisar, Prostějov
Pondělí, 12.listopadu 2012, 09:13:59 | Souhlasím | Nesouhlasím | Nahlásit |
+9
V ČR je ročně 20 000 zástav srdce. Z toho bohužel přežije pouze 5%.
Důvodem je apatie
Kateřina Neumanová, Praha 5
Pondělí, 12.listopadu 2012, 09:15:57 | Souhlasím | Nesouhlasím | Nahlásit |
+19
Tyto reklamy mají smysl. Je až příliš případů, kdy někdo zemřel
zbytečně, jen proto, že nikdo nevěděl, jak mu pomoci. Byla bych pro, aby se
první pomoc zařadila jako povinný předmět na základních školách,
protože tohle je jedna z mála opravdu užitečných věcí, které budou na
100% potřebovat. My jsme to měli jen jako nepovinný předmět, nebýt
červeného kříže a skautu, neuměla bych vůbec nic a z vlastní
zkušenosti můžu říct, že naučit se to, se vyplatí.
Zdroj: http://www.nemyslis-zaplatis.cz/
0 Nominace Nahlásit |
Připadá mi to zbytečně brutální a v podstatě pokrytecké.
V reálu se dějí každý den daleko horší věci,ale ty už snad nikoho
nezajímají.Patří to ke každodenní,všední realitě.
Každý týden,například, umírají – a zbytečně – lidé na následky
útoku nějakého zfanatizovaného magora.
Každý den umírá hlady,nebo na následky hladu cca 20 000 lidí.
Ale divácky vděčnější je samozřejmě ten nešťastník,co
špatně polkl.
0 Nominace Nahlásit |
Úlohou každej reklamy je sprostredkovať vám určitú informáciu.
Bez ohľadu na jej vnútorný obsah, grafické, či iné vonkajšie podanie,
musí sa vam dostať do vašej mysle, kde vo vhodnom okamihu vystrčí svoje
pazúre.
Už dávno zistili umelci i lekári, obchodníci i kupujúci, že čím je
reklama šokujúcejšia, nelogickejšia, tým skôr sa dostane do podvedomia. Je
to tak aj pri ukázaní holej brutálnej skutočnej pravdy o živote, divák
už otupený množstvom krvi a brutality v médiách, už prijíma aj takúto
reklamu:
„Cleankrev – z koberca i kresla, vyčistí krv po vašej násilnej smrti,
doporučuje ho 9 z 10 vrahov“
Pre obchodníka je akokoľvek podaná reklama, ktorá zvýši jeho obrat,
prínosná
Doplňuji:
Pohľad z druhej strany:
všetko pre zákaznika,
len nech nám platí,
pravda, čo je to pravda
tá sem, …
peniažky,
papiere i mince,…
to je naša pravda
vy čo sa dívate,
kupujte a plaťte
sypte nám prašule
veď na to máte…
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Křehké dušičky to mají těžké, ale je to prostá realita, tak proč
před tím zavírat oči. Navíc program se dí vždycky přepnout.
Znala jsem dvanáctiletého kluka, který když dobíhal autobus, upadl na záda
a udusil se, protože mu zapadl jazyk anež přijela záchranka, bylo pozdě a
přitom stačilo tak málo.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8213 | |
led | 4068 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2777 | |
zjentek | 2715 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |