Dobrý den,
potřeboval bych poradit, jak vytvořit adresář v EXCELU, jedná se mi o to,
že když dám například do buňky A1 do rozevírací nabídky seznam firem,
automaticky se mi doplní do A2 např. Ulice, do A3 PSČ a město, atd. Ocením
každou radu, jak postupovat.
Děkuji
Doplňuji:
Na druhém listu si udělám tabulku-sloupce název firmy, Ulice, PSČ a město,
atd.
Když v buňce A1 vytvořím rozevírací seznam s údaji z tabulky (v tomto
případě sloupec s hodnotami název firmy) doplní se do buněk A2-A4 údaje
z tabulky (ulice,.....)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3282 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Já bych to řešil VBA skriptem neboli makrem. Pošli data, ti to naprogramuju.
0 Nominace Nahlásit |
Proč v Excelu? Přesně na tohle je určen Acces, který je také součástí Office.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1159 | |
Hlada | 1132 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 727 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |