Avatar uživatele
anonym

Jak Vodafone informoval své klienty o možnosti odstoupit od smlouvy bez sankcí poté, co zrušil datový roaming (r. 2017)?

Vodafone se vyhnul novému nařízení EU poskytovat data v zahraničí za stejné peníze jako doma tak, že kompletně zrušil datový roaming u čistě datových tarifů. Ale jak informoval klienty o jejich právu odstoupit od smluvního úvazku? Přiznám se totiž, že jsem žádnou informaci v tomto smyslu nich neobdržel (ani email, ani dopis, ani SMS) Museli ji jen zamumlat do davu, aby splnili svou zákonnou povinnost 🙂

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2720 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Klaproth

A co to na to odpověděli u Vodafone? Předpokládám, že jich jsi se zeptal dříve než nás.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
JájsemRaibek

Určitě je ve smlouvě klauzule, že změny budou uvedeny na www adrese. Jakmile je tam uvedou, zbavují se odpovědnosti na informování každého zákazníka jednotlivě a pak je to jen na něm, zda se ta stránky dívá či ne.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

A čtete SMSky od Vodafone?
Mně upozornění na změnu podmínek posílá
několik týdnů až měsíců předem…

Do SMSky se toho moc nevejde, takže dostanu informaci
o tom, od kdy se budou podmínky měnit, a odkaz na web.

_______

Doplňuji (odklikla jsem moc rychle):

Jestli se nemýlím (jestli se nic nezměnilo, bylo možné i jen
připojit toto upozornění na konec faktury.

Nemám sice u VF datový tarif, ale předpokládám, že
VF všechny zákazníky informuje stejně nebo podobně.

Upravil/a: ivzez

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek