Vodafone se vyhnul novému nařízení EU poskytovat data v zahraničí za stejné peníze jako doma tak, že kompletně zrušil datový roaming u čistě datových tarifů. Ale jak informoval klienty o jejich právu odstoupit od smluvního úvazku? Přiznám se totiž, že jsem žádnou informaci v tomto smyslu nich neobdržel (ani email, ani dopis, ani SMS) Museli ji jen zamumlat do davu, aby splnili svou zákonnou povinnost 🙂
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2720 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A co to na to odpověděli u Vodafone? Předpokládám, že jich jsi se zeptal dříve než nás.
0
před 2720 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Určitě je ve smlouvě klauzule, že změny budou uvedeny na www adrese. Jakmile je tam uvedou, zbavují se odpovědnosti na informování každého zákazníka jednotlivě a pak je to jen na něm, zda se ta stránky dívá či ne.
0
před 2720 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
A čtete SMSky od Vodafone?
Mně upozornění na změnu podmínek posílá
několik týdnů až měsíců předem…
Do SMSky se toho moc nevejde, takže dostanu informaci
o tom, od kdy se budou podmínky měnit, a odkaz na web.
_______
Doplňuji (odklikla jsem moc rychle):
Jestli se nemýlím (jestli se nic nezměnilo, bylo možné i jen
připojit toto upozornění na konec faktury.
Nemám sice u VF datový tarif, ale předpokládám, že
VF všechny zákazníky informuje stejně nebo podobně.
Upravil/a: ivzez
0
před 2720 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek