Avatar uživatele
Kelt

Jak si upravím soubory v Excelu, které si mi ne mojí zásluhou rozmnožily?

Na novém notebooku mám nainstalovaný Excel, a protože se učím němčinu, rozhodl jsem se, že si vytvořím vlastní slovníček, že si budu zapisovat slova, abych zjistil, kolik jich umím atd. K tomu mi slouží právě Excel, kde si mohu slovíčka třídit podle abecedy, podle druhu a podobně. Stalo se mi nejméně dvakrát, že při přenášení buněk z jednoho souboru do druhého nastalo restartování počítače a excelové soubory se mi rozdělily, místo 2 mám 8. Teď si pro jistotu soubory ukládám hned, aby mi to případné restartování nepoškodilo. Chtěl bych z těch 8 souborů vytáhnout všechna slovíčka a prázdné soubory zrušit, slovíčka vložit do některých souborů, asi mi budou stačit 2 – 3 soubory. Problém je v jejich rozlišení, název se opakuje, někde je napsáno „automaticky uloženo“ a čas. Poradíte jak postupovat? Přepsat názvy souborů, nebo něco jiného? Děkuji.

Zajímavá 0 před 1878 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ivzez

Ano, změňte názvy souborů.
Pro jistotu dodržte 8 znaků pro název a 3 pro příponu.
Nepoužívejte mezery ani diakritiku.

Místo Uloženo Ulozeno, Předložky Predlozky, …
Předložky s 3. pádem → Predl-3

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Zkuste s těmi soubory pracovat třeba pro změnu v LibreOffice CALC (zdarma dostupná obdoba excelu, viz http://imgbox­.com/W9hIGSUm ) … jsem si jistý že k takovém dělení souborů v tomto balíku nedochází a při výpadku nabídne automaticky zálohovanou verzi dokumentu, takže o data nepřijdete dokonce i když vůbec průběžně neukládáte a pojistky vám vyhodí blesk.

Ke stažení zde https://cs.li­breoffice.org

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek