Člověk si objedná porci jídla (na př. v restauraci Globus, v Guty, kdekoli jinde s placením předem), obdrží ji, přičichne k ní a zjistí, že páchne a chutná po zkažení. Porci vezme, zanese k personálu a sdělí mu, že porce páchne a chutná po zkažení. Personál zakoulí očima, jako že to snad není pravda a zákazníka si podezřívavě „měří“. Na doporučení „tak si taky přičichněte“ odvětí „nic necítím“. Přitom se puchem zjevně pokřiví, či otřepe.
Co teď? Co dál?
Zajímavá 0 před 284 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zákazník ať si rovnou stěžuje jinde (kde přesně?)
Špatná anketa. Až se staneš dospělým, tak budeš možná vědět co znamená majitel, nebo vedoucí firmy. To jest – odpovědná osoba. A pokud nepochodíš, tak: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx . A pak také, že nechodíme do kdejakého bufetu, ale do kvalitních restaurací.
Upravil/a: elkon
0
před 284 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Měl by porci sníst a nevyhledávat potíže
Zavolat vedoucího a řešit to hned na místě s ním. Pokud by i ten nic
necítil a chutnalo mu, přizvat svědka, nebo dva, nejlépe například
pracovníky sousedního obchodu, kteří nejsou zaměstnanci konkréně tohoto
řetězce. Lze použít i strážníků nebo příslušníka policie
e.
Upravil/a: Drap
0
před 284 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zákazník ať si rovnou stěžuje jinde (kde přesně?)
Volila bych kombinaci pokus o sjednání nápravy nebo vrácení peněz.
Pokud by ani jedno z toho neklaplo, nechám jídlo na stole nebo s ním mrsknu
o zem, záleží jak by se ke mě chovali, ale spíš bych nechala jídlo na
stole, nemám ráda scény, oželela bych peníze a šla do pryč.
A rovnou bych napsala negativní recenze, pokud se dají někam napsat. Dneska
je ta možnost skoro u všeho.
0
před 283 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1703 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 916 | |
iceT | 628 | |
da ny | 606 | |
zjentek | 573 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |