Dobrý den, co dělat, když jsem podala doporučený dopis s dodejkou na poště, řádně zaplatila 12.2.2018 a do dnešního dne 22.2.2018 se mi dodejka nevrátila, přestože mi bylo na moji reklamaci ČP sděleno, že doporučený dopis s dodejkou byl předán dne 13.2.2018 Čech-podatelně a ne adresátovi, kterého jsem měla uvedeného na podacím lístku. Moje reklamace je prý nedůvodná. Nejde mi o vrácení peněz, ale o potvrzenou dodejku, že byla řádně převzata.Firma, které byl doporučený dopis s dodejkou zaslán, totiž nereaguje a já potřebuji mít jistotu, že to došlo a bylo převzato v pořádku touto firmou. Proto jsem si také zaplatila doporučený dopis s dodejkou.Bohužel jsem si zaplatila za službu, která nebyla provedena.Budu moc ráda, pokud mi poradíte. Děkuji za pomoc Ilona Vilma
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Drap před 2449 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Myslím, že je ještě příliš brzy , ale měla to vysvětlit pošta. Dopis na podatelně může být jistou dobu. Nevím kolik dní na to je a hledat se mi to nechce. Adresát si třeba poštu na podatelně vybírá. Pokud považuješ jejich stanovisko za neodůvodněné, můžeš škodu která ti vznikla vymáhat soudně.
0 Nominace Nahlásit |
Také jsem na potvrzenou dodejku čekala minimálně
14 dnů. Nevím, proč to poště tak dlouho trvá.
Na reklamaci podle mne bylo ještě moc brzy.
0 Nominace Nahlásit |
Reklamujte reklamaci u pošty, pak podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.
0
před 2448 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek