Avatar uživatele
Vilma1

Jak postupovat při reklamaci České poště, podle jejich stanoviska neodůvodněné?

Dobrý den, co dělat, když jsem podala doporučený dopis s dodejkou na poště, řádně zaplatila 12.2.2018 a do dnešního dne 22.2.2018 se mi dodejka nevrátila, přestože mi bylo na moji reklamaci ČP sděleno, že doporučený dopis s dodejkou byl předán dne 13.2.2018 Čech-podatelně a ne adresátovi, kterého jsem měla uvedeného na podacím lístku. Moje reklamace je prý nedůvodná. Nejde mi o vrácení peněz, ale o potvrzenou dodejku, že byla řádně převzata.Firma, které byl doporučený dopis s dodejkou zaslán, totiž nereaguje a já potřebuji mít jistotu, že to došlo a bylo převzato v pořádku touto firmou. Proto jsem si také zaplatila doporučený dopis s dodejkou.Bohužel jsem si zaplatila za službu, která nebyla provedena.Budu moc ráda, pokud mi poradíte. Děkuji za pomoc Ilona Vilma

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Drap před 2449 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Myslím, že je ještě příliš brzy , ale měla to vysvětlit pošta. Dopis na podatelně může být jistou dobu. Nevím kolik dní na to je a hledat se mi to nechce. Adresát si třeba poštu na podatelně vybírá. Pokud považuješ jejich stanovisko za neodůvodněné, můžeš škodu která ti vznikla vymáhat soudně.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Také jsem na potvrzenou dodejku čekala minimálně
14 dnů. Nevím, proč to poště tak dlouho trvá.

Na reklamaci podle mne bylo ještě moc brzy.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
cukrar

Reklamujte reklamaci u pošty, pak podat námitku k Českému telekomunikač­nímu úřadu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek