Avatar uživatele
anonym

Jak postupovat při 3× stejné závadě mob.telefonu Nokia 6330 classik

Jedná se o stejnou závadu-výpadek softvéru uvedeného telefonu,který se musí vždy v servisu opět nainstalovat.Te­lefon je stále v záruce. Děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5013 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

po třetí reklamaci byste měl mít nárok na vrácení peněz

zde se přesvědčte

http://www.om­lazeni.cz/cas­te-reklamace-mobilukdy-91-69017-0.html

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Fidel

Pokud jde o třetí závadu, která se projevuje stejně jako dvě předchozí (a uznané) máte právo na odstoupení od smlouvy. Postup bude takový, že půjdete s telefonem a účtenkou na prodejnu, kde jste telefon koupil (nebo na jinou provozovnu téhož podnikatele) a oznámíte jim závadu telefonu. Sepíší s vámi reklamační protokol ve kterém uvedete, že jako způsob vyřízení reklamace chcete „odstoupit od smlouvy“. Pak to podepíšete (před tím si to ale přečtěte znovu – obchodníci rádi místo odstoupení od sml. schválně zaškrnou opravit…). Do 30 dní reklamaci vyřídí a pokud bude důvodná, tak vám vrátí peníze. Pokud vám ji zamítnou, obraťte se na ČOI a nechejte si udělat znalecký posudek na telefon. Pokud to nestihnou vyřídit do 30 dní, tak máte další právní důvod na odstoupení od smlouvy (tím líp pro vás). Hezký den.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Mucillinka

Tak to by letělo z okna..

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek