Jedná se o stejnou závadu-výpadek softvéru uvedeného telefonu,který se musí vždy v servisu opět nainstalovat.Telefon je stále v záruce. Děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5045 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
po třetí reklamaci byste měl mít nárok na vrácení peněz
zde se přesvědčte
http://www.omlazeni.cz/caste-reklamace-mobilukdy-91-69017-0.html
0 Nominace Nahlásit |
Pokud jde o třetí závadu, která se projevuje stejně jako dvě předchozí (a uznané) máte právo na odstoupení od smlouvy. Postup bude takový, že půjdete s telefonem a účtenkou na prodejnu, kde jste telefon koupil (nebo na jinou provozovnu téhož podnikatele) a oznámíte jim závadu telefonu. Sepíší s vámi reklamační protokol ve kterém uvedete, že jako způsob vyřízení reklamace chcete „odstoupit od smlouvy“. Pak to podepíšete (před tím si to ale přečtěte znovu – obchodníci rádi místo odstoupení od sml. schválně zaškrnou opravit…). Do 30 dní reklamaci vyřídí a pokud bude důvodná, tak vám vrátí peníze. Pokud vám ji zamítnou, obraťte se na ČOI a nechejte si udělat znalecký posudek na telefon. Pokud to nestihnou vyřídit do 30 dní, tak máte další právní důvod na odstoupení od smlouvy (tím líp pro vás). Hezký den.
0
před 5045 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek