Potíž je v tom, že mobil jsem kupoval v Brně ale reklamace jsem řešil v autorizovaném servise v Olomouci. Mohu žádat o vrácení peněz za telefon, když se můj přístroj již nevyrábí? Jak mám postupovat? Přístroj je ještě ve dvouleté záruce. Děkuji za rady.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gecco před 3204 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
3. s reklamačními protokoly (pokud poštou, opět – pošli kopie a
originály si ponech) a A nebo B se obrátíš na prodejce (osobně,
poštou…) a ten ti do 30 dnů vrátí peníze (rovnou definuj, jakým
způsobem)
___
😉
Upravil/a: gecco
0
před 3204 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud jsi reklamace řešil v autorizovaném servise, tak máš z autorizovaného servisu doklady. Klidně pošli do stejného servisu mobil znovu a v dopise požádej o uznání neopravitelnosti. V takovém případě mohou nastat tři možnosti:
Samozřejmě ho můžeš poslat prodejci s kopiemi dvou předchozích oprav a dopisem požadujícím odstoupení od kupní smlouvy. Sám můžeš navrhnout, jak bude reklamace ukončena. Bude-li reklamace uznána, měl by prodejce postupovat dle Tvého přání. Nebude-li uznána, prodejce ji vyřídí standardním způsobem.
0
před 3204 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ve stejném servise v OL, telefon jsem tam zanesl a do měsíce byl opravený zpět.Oba reklamační protokoly mám.