Avatar uživatele
Arnoldovič

Jak mám po třetí správně reklamovat mobil se stejnou závadou?

Potíž je v tom, že mobil jsem kupoval v Brně ale reklamace jsem řešil v autorizovaném servise v Olomouci. Mohu žádat o vrácení peněz za telefon, když se můj přístroj již nevyrábí? Jak mám postupovat? Přístroj je ještě ve dvouleté záruce. Děkuji za rady.

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gecco před 3204 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Jak jsi provedl ty dvě předešlé reklamace?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
gecco

  1. při předání telefonu řekni, že chceš zrušit kupní smlouvu (vrátit peníze) a dolož předešlé reklamační protokoly (ale nech si je – originály)
  2. jakmile bude reklamace vyřízena (do 30 dnů), dostaneš v servisu reklamační protokol a
  1. telefon
  2. protokol o převzetí telefonu (ponechání v servisu)

3. s reklamačními protokoly (pokud poštou, opět – pošli kopie a originály si ponech) a A nebo B se obrátíš na prodejce (osobně, poštou…) a ten ti do 30 dnů vrátí peníze (rovnou definuj, jakým způsobem)
___
😉

Upravil/a: gecco

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
McArthur

Pokud jsi reklamace řešil v autorizovaném servise, tak máš z autorizovaného servisu doklady. Klidně pošli do stejného servisu mobil znovu a v dopise požádej o uznání neopravitelnosti. V takovém případě mohou nastat tři možnosti:

  1. Mobil opraví a vrátí Ti ho. Příští reklamaci řeš u prodejce a dolož mu, že už byl 3× opravován.
  2. Mobil neopraví a vrátí Ti ho s tím, že jej máš vrátit prodejci. Dají Ti „dobrozdání“, že nelze opravit. V tomto případě se obrať na prodejce, který by už neměl nic řešit a měl by sám navrhnout odstoupení od kupní smlouvy s možnostmi vrácení peněz, výměna za jiný kus (může být i jiná značka).
  3. Mobil neopraví a nevrátí Ti ho. V tom případě Ti o tom zašlou dopis (případně e-mail), který doručíš prodejci a ten automaticky přijme odstoupení od kupní smlouvy s možnostmi jako u 2. Tato varianta je u záručních servisů nejčastější.

Samozřejmě ho můžeš poslat prodejci s kopiemi dvou předchozích oprav a dopisem požadujícím odstoupení od kupní smlouvy. Sám můžeš navrhnout, jak bude reklamace ukončena. Bude-li reklamace uznána, měl by prodejce postupovat dle Tvého přání. Nebude-li uznána, prodejce ji vyřídí standardním způsobem.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Arnoldovič

Ve stejném servise v OL, telefon jsem tam zanesl a do měsíce byl opravený zpět.Oba reklamační protokoly mám.

před 3204 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek