Pokud dejme stály boty 1500 Kč v akci a byly zakoupeny zákazníkem, ovšem v záruční době došlo k poškození, tak lze vyměnit boty, i když třeba momentálně stojí 2000 Kč? Nebo zákazník musí doplácet 500 Kč? Jak to funguje prosím?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? JájsemRaibek, gecco před 3391 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V prvé řadě dojde k opravě bot, pokud není oprava možná tzv.
neodstranitelná závada, zboží se vymění. Cena v tomto případě nehraje
roli a je k tíži prodejce.
V opačném případě se postupuje tak, že např.
koupím foťák 3Mpix za 3000 Kč a dojde k výměně, ale v tu dobu již
není na skladě. Bude ti nabídnuta možnost jiného, ale protože cena klesá,
tak ti musí dát v ceně 3000 Kč. V dnešní době je za tři tisíce ne
3Mpix, ale 10Mpix. – toto z vlastní zkušenosti (údaje o ceně a hodnotě
Mpix. jsou jen orientační).
0 Nominace Nahlásit |
Cena se řídí dokladem o koupi,který je nutné k reklamaci přiložit. Ovšem s výměnou bot či vrácení peněz to není tak jednoduché,jak se mnozí domnívají. A zejména u bot, kdy se reklamace ze strany obchodníka zcela běžně zamítá a k dalšímu řízení je nutný posudek soudního znalce, což se u bot zpravidla nevyplatí. K výměně bot či vrácení peněz je nutné reklamovat 3 x stejnou vadu. Do 6 měsíců od zakoupení se předpokládá, že vada byla již v době koupi. Po této době je již nutné vadu prokázat. Pokud chcete více jmhad@ seznam.cz
0
před 3391 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek