Skoro v každé reklamě se slovy v angličtině je problém vyslovovat správně, úplně mě to ničí. Nechápu, jak to v dnešní době vůbec mohou dát do televize, že to nikdo nekontroluje. Pak se na to dívají děti, a myslí si, že když je to tak v televizi, tak se to takhle vyslovuje správně..
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4133 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
taky mi to rve uši. Je to tím, že si myslí, že „anglicky dneska umí každej“ a že to tím pádem musejí zvládnout oni taky… když ale dojde na správnou výslovnost, jeden by brečel. Svůj podíl jna tom má fakt, že v reklamách ještě dělá spousta lidí, kteří vyrostli na ruštině, takže pro angličtinu nemají cit. Při tom jejich „elektrovordu“ nebo „láf story“ (což by byl volně přeloženo spíš „příběh k smíchu“) se mi otvírá kudla v kapse.
3Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, anonym, marci1
před 4133 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit |
Je to horšie.
Problém nemajú len s angličtinou, ale aj s češtinou (v ČR) a
slovenčinou (v SR). Akoby zabudli, čo sa v škole naučili…
0 Nominace Nahlásit |
Nevim. Snad asi proto aby si to lepe lidi zapamatovali. Viz trapna reklama na
Mall.cz, kdyby to vyslovili spravne, tak si to pulka lidi ani nezapamatuje,
protoze vyslovnost byla slozita.
Jako druhej duvod si vysvetluji to, ze jsme narod barbaru, ktery se snazi byt
kolikrat svetovy, kdyz na to zdaleka nema.
0
před 4133 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek