Jde o barvu autobusů, protože v práci se autorka zmiňuje, že vstup vlaků. RegioJet se plánuje n 2. polovinu r. 2011. Práci psala dříve.
"Za korporátní barvu byla vybrána žlutá barva „new-yorských
taxíků“, kterou majitel Radim Jančura zvolil, protože je kontrastní
k častému zamračenému českému počasí.´
Žlutá barva má ale i hlubokou symboliku – značí dynamickou pohybovou energii, touhu po rozvíjení se, působí vesele a otevřeně a upoutává pozornost."
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE
FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD
Institut komunikačních studií a žurnalistiky
Katedra marketingové komunikace a PR
Tereza Bílková
Analýza marketingové komunikace firmy
STUDENT AGENCY se zaměřením na
rozšiřování produktového portfolia
Bakalářská práce
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Z6qzkZAq7zgJ:https://is.cuni.cz/webapps/zzp/download/130027989/%3Flang%3Dcs+&cd=13&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=firefox-b
Upravil/a: annas
2Kdo udělil odpovědi palec? vagra, independent
před 2422 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne.
„Žlutá je typická barva dopravních prostředků skupiny Student Agency,
kterou při startu autobusové dopravy doporučili přímo Radimu Jančurovi
španělští designéři. Bude i dominantní barvou na vozech a lokomotivách
zajišťujících vozbu vlaků IC RegioJet v České republice. Autorem designu
vozů je známý český designér Patrik Kotas,“ uvedl mluvčí společnosti
Student Agency Aleš Ondrůj.
„Rozhodnutí pro žlutou barvu považuji historicky za jeden
z nejlepších kroků, které jsem ve svém podnikání učinil,“ říká
Radim Jančura, majitel Student Agency a dodává: „V Česku je po velkou
část roku šedivé počasí a díky naší žluté jasně vynikneme.“
🙂
Zdroj: https://www.denik.cz/ekonomika/regiojet-ukaze-na-trati-svuj-vlak20110825.html
0
před 2422 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek