Někde se myslím uvádí i verze: „Proč šla Karkulka sama do lesa? No protože byla přeci jako jediná očkovaná.“
Když se podívám na tu reklamu s Karkulkou, vidím, že obchod se strachem je realita. Jak to vidíte vy?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 3141 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Poihled na některé pohádky se mění z psychologického hlediska. Některé pohádky se zde již rozebíraly,
Pohádka o kohoutkovi a slepičce je dnes vykládaná jako příklad korupce, Smolíček – dítě by nemělo věřit cizím lidem, nic od nich nebrat, především citgarety a drogy. . Karkulka dokonce varuje před sexu chtivými muži, které lákají pubertální dívky atd.
Karkulka a reklama na očkování
Tentokrát reklama využila Karkulku jinak. Může jít do lesa, sice ji sežere
vlk, ale nechytne klíště. Být neočkovaná, chytne klíště, ale i tak
přijde na pospas vlkovi.
Co je lepší?
Rodiče se projeví jako sobečtí, když pošlu Karkulku do lese a neřeší, že se může objevit jiné nebezpečí, než je jen infikované klíště.
Když se nad reklamou zamyslím, tak je jistým způsobem „postavená na hlavu“, chybí jí logika ve vztahu k pohádce.
Pokud by autoři použili jiné dívčí jméno – jediným nebezpečím v lese je podle nich jen všelijaká havěť. I když to tak nemusí být …
Domnívám se, že v tomto případě je reklama o očkování nějak mimo pohádku, ale i obecně nedokonalá.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Hrozně d*bilní reklamy. Ať už je to tohle, nebo vaginální mikózy, kvasinkové infekce, nebo nadýmání. To kompletně zkazí zážitek z jinakpěkného filmu.
0
před 3141 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 3427 | |
annas | 2020 | |
marci1 | 2011 | |
Kepler | 1901 | |
mosoj | 1775 | |
da ny | 1355 | |
zjentek | 1232 | |
hanulka11 | 1028 | |
elkon | 1004 | |
quentos | 958 |
Děti a zdraví |
Ženy a zdraví |
Muži a zdraví |
Nemoci |
Fitness |
Životospráva |
Ostatní zdraví |