jaké jsou možnosti a jak je to např. s učiteli, kteří mají titul Mgr.? Co vlastně vůbec studují a jaká je náplň a předpoklady?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Nuk nuk, Drap, gagaga před 4009 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
U učitele se vyžaduje vysokoškolské vzdělání, a to buď na přírodovědecké, filozofické nebo pedagogické fakultě pro určité stupně výuky – učitelství pro 1. stupeň základní školy, pro 2. stupeň a pro střední školy. Studium je magisterské.
Pokud má pedagog jiné vzdělání než obor učitelství, musí si je doplnit a složit zkoušky z pedagogiky a teorie vyučování.
Další podrobnosti o učitelském vzdělání najdete v odkazu
0 Nominace Nahlásit |
Pedagogickou fakultu. Samozřejmě občas učí i lidé s jiným vzděláním, ale většinou si pedagogické vzdělání doplnili.
0 Nominace Nahlásit |
Ideálně gymnázium nebo střední pedagogickou školu a poté vybraný obor
nebo aprobaci na pedagogické fakultě, kterékoliv z univerzit.
Doplňuji:
Na pedagogických fakultách už se studium zaměřuje na aprobaci, tj. na
předměty, které se učitel chystá učit, takže i předpoklady k přijetí
zahrnují hlavně znalosti v daném oboru (předmětech).
Upravil/a: Nuk nuk
0 Nominace Nahlásit |
Já předpokládám, že studují pedagogii, kde si vyberou obor, který budou v budoucnu vyučovat :)
0 Nominace Nahlásit |
Musí získat alespoň tzv. pedagogické minimum – a pak nějaký obor,
který bude (chce) vyučovat.
Pokud jde o „mgr.“ – počti si – http://cs.wikipedia.org/wiki/Magistr , získáš jej na
těch VŠ, jejichž vystudováním nezískáš titul ing.
0 Nominace Nahlásit |
Všichni mají pravdu akorát zapoměli na to základní-sebeobranu,nejlépe černý pásek v nějakém asijském bojovém umění. 🙂
0
před 4005 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2629 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1356 | |
led | 1345 | |
aliendrone | 1172 | |
zjentek | 1061 | |
Kelt | 1005 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |