Automatické třídění pošty v GMAILu.
Dotaz a prosba o radu:
Dá se nějak nastavit v www.GMAIL.com,
aby došlá pošta od určitého odesílatele se automaticky PŘESOUVALA do jeho
konkrétních složek a nepřekážela v došlé poště?
Nechci žádné „labely“ – prostě automatický fyzický přesun z došlé pošty do jeho samostatných složek – aby to nepřekáželo v InBoxu …
Zatím si vypomáhám takovou „berličkou“ – filtrem, který skryje ty
největší „posílače“:
is:unread from: -{dtest@dtest.cz} -{vecerni@idnes.cz} -{ranni@idnes.cz}
-{messages-noreply@linkedin.com} -{notifications-noreply@linkedin.com}
Díky moc!
Upravil/a: HarpPlayer
Zajímavá 0 před 2067 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Da. Sam to tak jiz nekolik let pouzivam na geocaching, kdy se mi logy
z jednotlivych kesi a TB samy ihned zarazuji do „jejich“ slozek.
Mail „pipne“ jako obvykle, ale jiz je zarazen v urcite slozce (podle GC
kodu/nazvu), nikoliv v „Dorucenych (Inbox).
______
Edit: Tak pardon, ted jsem se koukal do gmailu pres web rozhrani (po letech) a
zjistil jsem, ze to trizeni je pres "Stitky“. V mobilu (aplikace na Androidu)
je to jako slozky, tak me to zmatlo.
Upravil/a: miroslav.bk
1Kdo udělil odpovědi palec? HarpPlayer
před 2067 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
stručný návod
Gmail – filtrování doručených zpráv https://www.napocitaci.cz/33/gmail-filtrovani-dorucenych-zprav-uniqueidgOkE4NvrWuNY54vrLeM674-6hZNVYzY_pLpGVMy1prA/
prípadne otvorte si vložený odkaz na vyhľadávač https://www.google.com/search?client=avast&q=nastaven%C3%AD+filtru+v+gmail
a vyberte si z ponúknutých návodov
doplnenie:
to, čo píše cochee, je síce pravda,
Tie 4 kategórie je možné brať ako, priblížim to zjednodušenou
štruktúrou adries
1 -
4 tzv „domény“
kde sa nasmeruje prichádzajúca pošta v hrubom základnom triedení, môžte
to čiastočne ovplyvniť, aj keď názvy sú pre laika nemenné
2 -
voľne tvoriteľné štítky (vaše bytové schránky)
vytvoríte si ich s vlastným pomenovaním a sem nasmerujete poštu podľa
konkrétneho odosieľateľa. V prípade neprečítanej pošty v danom štítku
sa písmo zosilní aj s počtom neprečítaných správ. Takže ľahko
identifikujete požadovaného odosielateľa.
3 -
odstrániť z hlavnej strany prichádzajúcej pošty môžte uchopením danú
poštu „pri súčasnom stlačení "stredného tlačítka“ a pohybom myši
presunúť do požadovaného štítku (bytovej schránky) Z hlavnej strany
(domové schránky) presunutá pošta zmizne a objaví sa v štítku (bytovej
schránke).
zdroj: vlastná prax…
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Chceš něco, co neexistuje. V GMailu právě žádné složky neexistují, vše se děje přes ty štítky. Tím méně, že by se snad zprávy mezi nimi daly „fyzicky“ přesouvat, to ani rybíz.
Jsou standardní systémové „složky“ jako Doručená pošta, Odeslané, Koš a ještě další a žádné k nim uživatel nemá možnost přidat. Navíc si myslím, že i tyto systémové „složky“ nejsou složky a jsou tvořené přes štítky, proto je píšu v uvozovkách.
Workaround: vytvoř filtr na příchozí zprávy s kritériem příjemce a činností filtru: archivace zprávy a označení zprávy labelem (label pojmenuj jako složku). Label ti způsobí shromáždění všech takovýchto zpráv do jedné skupiny (chceš-li: složky) a archivace zprávy způsobí zneviditelnění takových zpráv v Příchozí poště. Nastavení – Filtry a zablokované adresy – Vytvořit nový filtr – vyplň „Od:“ – Vytvořit filtr – zafajfkuj „Přeskočit doručenou poštu (Archivovat)“ a „Použít štítek:“ (vytvoř přitom příslušný štítek).
1Kdo udělil odpovědi palec? HarpPlayer
před 2066 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |