Avatar uživatele
HarpPlayer

Dá se nastavit v gmailu, aby došlá pošta od určitého odesílatele se automaticky PŘESOUVALA do jeho konkrétní složky?

Automatické třídění pošty v GMAILu.

Dotaz a prosba o radu:

Dá se nějak nastavit v www.GMAIL.com,
aby došlá pošta od určitého odesílatele se automaticky PŘESOUVALA do jeho konkrétních složek a nepřekážela v došlé poště?

Nechci žádné „labely“ – prostě automatický fyzický přesun z došlé pošty do jeho samostatných složek – aby to nepřekáželo v InBoxu …

Zatím si vypomáhám takovou „berličkou“ – filtrem, který skryje ty největší „posílače“:
is:unread from: -{dtest@dtest.cz} -{vecerni@idnes.cz} -{ranni@idnes.cz} -{messages-noreply@linke­din.com} -{notifications-noreply@linke­din.com}

Díky moc!

Zajímavá 0 před 2098 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
miroslav.bk

Da. Sam to tak jiz nekolik let pouzivam na geocaching, kdy se mi logy z jednotlivych kesi a TB samy ihned zarazuji do „jejich“ slozek.
Mail „pipne“ jako obvykle, ale jiz je zarazen v urcite slozce (podle GC kodu/nazvu), nikoliv v „Dorucenych (Inbox).
______
Edit: Tak pardon, ted jsem se koukal do gmailu pres web rozhrani (po letech) a zjistil jsem, ze to trizeni je pres "Stitky“. V mobilu (aplikace na Androidu) je to jako slozky, tak me to zmatlo.

Upravil/a: miroslav.bk

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
led

stručný návod
Gmail – filtrování doručených zpráv https://www.na­pocitaci.cz/33/gma­il-filtrovani-dorucenych-zprav-uniqueidgOkE4NvrWu­NY54vrLeM674-6hZNVYzY_pLpGVMy1p­rA/

prípadne otvorte si vložený odkaz na vyhľadávač https://www.go­ogle.com/sear­ch?client=avas­t&q=nastaven%C3%AD+fil­tru+v+gmail
a vyberte si z ponúknutých návodov

doplnenie:
to, čo píše cochee, je síce pravda,
Tie 4 kategórie je možné brať ako, priblížim to zjednodušenou štruktúrou adries

1 -
4 tzv „domény“
kde sa nasmeruje prichádzajúca pošta v hrubom základnom triedení, môžte to čiastočne ovplyvniť, aj keď názvy sú pre laika nemenné

2 -
voľne tvoriteľné štítky (vaše bytové schránky)
vytvoríte si ich s vlastným pomenovaním a sem nasmerujete poštu podľa konkrétneho odosieľateľa. V prípade neprečítanej pošty v danom štítku sa písmo zosilní aj s počtom neprečítaných správ. Takže ľahko identifikujete požadovaného odosielateľa.

3 -
odstrániť z hlavnej strany prichádzajúcej pošty môžte uchopením danú poštu „pri súčasnom stlačení "stredného tlačítka“ a pohybom myši presunúť do požadovaného štítku (bytovej schránky) Z hlavnej strany (domové schránky) presunutá pošta zmizne a objaví sa v štítku (bytovej schránke).

zdroj: vlastná prax…

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cochee

Chceš něco, co neexistuje. V GMailu právě žádné složky neexistují, vše se děje přes ty štítky. Tím méně, že by se snad zprávy mezi nimi daly „fyzicky“ přesouvat, to ani rybíz.

Jsou standardní systémové „složky“ jako Doručená pošta, Odeslané, Koš a ještě další a žádné k nim uživatel nemá možnost přidat. Navíc si myslím, že i tyto systémové „složky“ nejsou složky a jsou tvořené přes štítky, proto je píšu v uvozovkách.

Workaround: vytvoř filtr na příchozí zprávy s kritériem příjemce a činností filtru: archivace zprávy a označení zprávy labelem (label pojmenuj jako složku). Label ti způsobí shromáždění všech takovýchto zpráv do jedné skupiny (chceš-li: složky) a archivace zprávy způsobí zneviditelnění takových zpráv v Příchozí poště. Nastavení – Filtry a zablokované adresy – Vytvořit nový filtr – vyplň „Od:“ – Vytvořit filtr – zafajfkuj „Přeskočit doručenou poštu (Archivovat)“ a „Použít štítek:“ (vytvoř přitom příslušný štítek).

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
HarpPlayer

No to je přesně ONO! Ale JAK to nastavujete a KDE, prosím?

před 2098 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek