Já skončil třetí v krajském kole chemické olympiády, vyhrával jsem krajská kola olympiády v němčině, ale můj největší úspěch je vítězství v mezistátní soutěži v ruštině.
Jednoho mého studenta bavila fyzika a vyhrál v ní korespondenční seminář. Taky dobrý.
A co vy? Nebo vaše děti? Děkuju.
Zajímavá 0 před 591 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano.
základka:
střední škola
1Kdo udělil odpovědi palec? VaclavZeman
před 591 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Na druhým stupni jsem jich dělal hodně – anglická, německá,
matematická, chemická, fyzikální, geologická, zeměpisná, hudební,
dokonce i běh, všechno v rámci školy. Bavilo mě toho dost, a všeobecnej
gympl k tomu taky přispíval.
Největší úspěchy byly asi v ty matematický, chemický a fyzikální
olympiádě, to bývaly krajský kola.
Pak na vyšším gymplu jsem toho už toho tolik nedělal, už jen německou.
Jednou jsem se díky 2. místu v kraji dostal na týden zdarma na evropské
setkání mládeže Eljub do Rakouska. Tím chci říct, že člověk by ty
olympiády fakt měl dělat, protože jak jde vidět, druhé místo v kraji
není nic extra, ale mohl jsem díky tomu něco takového zažít.
Teď spíš tápu, kam po maturitě. Tím, že sem se věnoval tak všemu, tak
jsem si celkem naběhl, protože člověk pak neví, kam, a přeci jenom to
věnování se všemu ubírá na kvalitě v těch předmětech, protože na
všechno je méně času. Takže bych radil učitelům, když vidí, že žáka
baví určitý předmět, tak bych ho v tom podporoval, aby v tom zůstal, a
věděl, co pak, protože ten stres a jakási úzkost z toho tápání za to
nestojí.
0
před 587 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Teď ten kluk studuje matfyz. Hrozně nepraktická škola. Já mu pořád doporučoval ČVUT nebo VŠCHT. A to i jeho třídní. Elektrotechnika nebo strojařina by byla ryze praktická. Ale když byl tak ponořený do té matematiky a fyziky a šlo mu to, tak jsem ho přemlouval alespoň na tu jaderku. Ale neposlechl mě. Inu, já rady dávám, ale nevnucuju. Děkuju.