Při připojení wi-fi, bezdrátově i s kabelem, mi poslední týden
vypadává po cca. 5-ti minutách internet. (Zyxel NBG-417N) Dříve jsem
žádné potíže neměla.
Děkuji za radu.
Zajímavá 0 před 4134 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zavolej providerovi ten vse vi. Je to klise ale bohuzel nejsnazsi reseni.
Jinak muzes zkouset pingy posilat, atp. Ty asi doma leda muzes zkouknout
kabelaz, restartovat router a zkouknout zda nestoji nic v ceste signalu –
musi na sebe ty anteny videt.
Muze to bejt jen microlag a to treba muze bejt tim ze se providerovi rozpojuje
spoj, restartuje router, nebo se antena vychylila … spousta veci se kterou nic
nenadelas. Takze na providera …
0
před 4134 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zjisti si, v které části topologie sítě se spojení rozpadne. Podle toho zaujmi řešení,buď na své části oprav sama, případně volej providerovi.
0
před 4134 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |