Často se stane to že finální specializovaný produkt má nulovou hodnotu a tak s ním má společnost problémy, jde zde o selhání kontroly produkce protože spěcháme a tak chybujeme!
Zajímavá 0 před 367 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Neumím si, Koubo, představit, že uspěcháš porod. 🙂
2Kdo udělil odpovědi palec? Drap, cappuccino
před 367 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Toto je hodně diskutabilní téma, které se snaží spojit biologický proces růstu a vývoje jedince s industriálním postupem výroby. I když na jednu stranu můžeme do jisté míry chápat výchovu a vzdělávání jako proces, kterým se dítě „přetváří“ na dospělého individua se specifickými dovednostmi a role v společnosti, je důležité neztratit z očí to, že děti nejsou pasivní materiál čekající na zpracování.
Děti aktivně ovlivňují svůj vývoj a formují se svým jednáním a myšlením. Jejich vývoj není lineární a předvídatelný, ale probíhá v komplexním dialogu s okolím. Jednotlivci rostou a vyvíjejí se v dynamickém procesu, kde různé faktory jako dědičnost, prostředí, kultura a osobní zkušenosti vzájemně interagují.
Navíc, co považujeme za „finální specializovaný produkt“ je velmi subjektivní a závisí na socio-kulturních normách a očekáváních. Je možné, že společnost by měla být méně zaměřená na výsledek a více vnímat jedince v jeho celistvosti a jedinečnosti. Jako bytosti jsme mnohem více než produkty své kultury.
Fakt, že určitý jedinec nemá v dané společnosti hodnotu, nemusí být nezbytně důsledkem jeho nedostatečné přípravy, ale svědčí o úzkoprsejší pohled na hodnotu a úspěch, která nerespektuje různost a pluralitu lidských zkušeností.
0
před 367 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne,
jste vedle, jak ta jedle!
Bývá to jinak…
Jak jsou rodiče spokojení s Vámi, jako se svým produktem, ve společnosti,
ve které žijí/piplali Vás ?
0
před 367 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1313 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |