…tak ten názor ´účtovat do majetku´ je CHYBNÝ.
Správné účtování je na účet „501-spotřeba materiálu“
0
před 5251 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na tom o jakou hodnotu se jedná, pokud jsou to nůžky za
100 Kč nebo pracovní rukavice, je účtování do majetku nesmysl. Pokud se
ale jedná o nějaké dražší pomůcky, pak záleží jakou máte hodnotovou
hranici odpisovaného drobného majetku.
Avšak na účtu drobného majetku, tedy 022×x můžete evidovat i věci malé
hodnoty, pokud je doba jejich použitelnosti déle jak jeden rok (to je definice
DHIM a DDHIM). Pozor ale, pokud tyto věci účtujete na 022×x, pak by se měly
odepisovat a to nejméně 2 zdaňovací období.
Jinak můžete zvolit ten i ten postup, záleží na tom, který vám
vyhovuje. Osobně bych to našvihala do nákladů rovnou a vedla věci na kartě
zaměstnance, přesně jak píšete.
Zařazovat drobotinu do majetku sice lze, ale přijde mi to zbytečná
administrativa.
0
před 5251 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek