Když bych chtěla například prodávat na internetu nějaké vlastní výrobky, ale nevím, jestli by si tam někdo něco vůbec koupil, je lepší mít prostě nabídku na webu (za kolik, cena, mail), nebo si někde zařizovat eshop? Jaké výhody má vůbec eshop oproti ručnímu vyřizování objednávek, když stejně by třeba bylo objednávek pár?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Pájo před 4113 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Pro začátek bych ti poradila web jako je např. fler.cz, kde se zaregistruješ jako prodejce a je jedno jestli prodáš dva výrobky měsíčně nebo padesát týdně.
Zdroj: http://www.fler.cz/
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Pájo Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
Dobrý den, rozhodování mezi vytvořením e-shopu a nabídkou na blogu je skutečně důležité a závisí na mnoha faktorech. Pokud váháte, zda si lidé vůbec budou vaše výrobky kupovat, tak může být začátek s nabídkou na blogu dobrým prvním krokem. Tímhle způsobem můžete zjistit zájem zákazníků bez větších investic do e-shopu. E-shop má výhody v tom, že je snadněji zpracovávat větší objemy objednávek. Já mám e-shop a každý den se pro mě stala parťákem lepící páska, kterou si kupuji na stránkách https://www.rajapack.cz/lepici-pasky-paskovani-uzaver-obalu_C30.html.
I já jsem se rozmýšlela docela dost dlouho nad tím, jestli si mám nechat udělat blog nebo e-shop a nakonec jsem se rozhodla pro e-shop, protože jsem narazila na tento – https://www.kaupu.cz a řekla jsem si, že něco takového prostě musím mít :) A evidentně jim to i funguje, jinak by ten web už neměli, že :)